FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Істоти (Arena)».
MonsterIcon Залізний голем
Залізний голем (Arena)

Health-icon 200-300

Шкода 10-30
Залізний голем (ориг. "Iron Golem")монстр в грі The Elder Scrolls: Arena.
«Големи можуть бути створені з найрізноманітніших матеріалів тими, хто знається на таємних мистецтвах. Їм надають гуманоїдну форму, оживляють і змушують виконувати всілякі доручення - від захисту гробниць до пошуку будь-яких артефактів. відомі три види големів: крижані, кам'яні і залізні. Всі вони однаково небезпечні, але кожен має свої особливості, магічні навички і опірність певній стихії. Перемогу навіть над одним големом вже можна назвати досягненням, адже це дуже серйозні супротивники.»
~ Офіційний довідник гравця Arena

Опис Редагувати

Атрибути
Сила 100
Інтелект 70
Сила волі 70
Спритність 90
Швидкість 70
Витривалість 90
Індивідуальність 50
Удача 50

Залізні големи — людиноподібні істоти, зібрані з заліза, часто зустрічаються в квестах високого рівня. Ці великі титани є одним з трьох видів големів, разом з крижании големом і кам'яним големом. Вони створюються за допомогою майстрів, для захисту підземель, руїн і виконання інших важливих завдань.

Цей голем виглядає як великий гуманоїд, що складається з великих металевих пластин. До голови Голема прикріплені роги, а очі мають червоний відтінок.

Залізний голем є найсильнішим з трьох големів, маючи більше здоров'я і сили. Крім того, Залізний голем є єдиним големом, якого можна внести в список най сильніших істот в грі, разом з Вогненим Демоном, Медузою, Вампіром і Лічем.