FANDOM

Лист Записка відступників
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Letter Sky 01
Вага: 0 Ціна: 0 Gold Skyrim
Записка відступників (Forsworn Note) — записка в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

МісцезнаходженняРедагувати

У грі є дві записки із даною назвою. Одну із них (ID: 00083B0B) можна знайти у фортеці Захований ліс, у наметі головного відступника із вересковим серцем, а іншу (ID: 00083AE3) - у фортеці Зміїна скеля, на комоді у наметі, знову ж, відступника із пересадженим серцем.

ТекстРедагувати

У цих листах повстанці координували свої дії для захоплення території Межі і вигнання нордів із Маркарту. Цікаво, що у таборі під фортецею Зміїна скеля можна побачити стіл із картою, на якій Маркарт проштрикнутий киджалом. Це свідчить про те, що у цих записках відступники готували наступ на місто.

Фортеця Захований лісРедагувати

Матріархо, ми чекаємо на ваший наказ. Наші леза наточені, наші сагайдаки повні, наша воля загартована до битви. Час нашого очікування добіг до кінця. Час битви наступає. Вам потрібно сказати лише одне слово і загарбники впадуть, наче пшениця під час жнив.

Фортеця Зміїна скеляРедагувати

Матріарх втомилася від твого очікування. Наші люди контролюють всі східні схили Межі, всі окрім Санґарду. Захопи його, і загарбники будуть відрізані від шляхів до відступу. Але ми повинні зробити це зараз, доки їхня обороня слабка.

Скликай племена. Роби те, що маєш. Але якщо ти не діятимеш, їй доведеться знайти когось, хто буде це робити.