FANDOM

SpelltomeIcon Змагання зброярів
ID: 0001AFCE
Book Sky 12
Вага: 1 Ціна: 70 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Ковальська справа

SpelltomeIcon Змагання зброярів
ID: 000243D9
Book Morr 24
Вага: 1 Ціна: 25 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Зброяр

SpelltomeIcon Змагання зброярів
ID: BOOKSKILL_ARMORER1
Book Morr 23
Вага: 4 Ціна: 325 Gold Skyrim
Ефект:
+1 Коваль

Змагання зброярів (ориг. The Armorer's Challenge) — підручник в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

МісцезнаходженняРедагувати

The Elder Scorlls III: MorrowindРедагувати

  • Кальдера, Ходлісмод: Зброяр - внизу на тумбі біля ліжка.

The Elder Scorlls IV: OblivionРедагувати

  • Імперське Місто, Торговий район, «Перше видання» - можна купити або вкрасти у господаря.
  • Чейдінхол, Гільдія бійців - другий поверх, праворуч на полиці книжкової шафи.

The Elder Scorlls V: SkyrimРедагувати

  • Вежа Мзарк - на столику c зіпсованими книгами в кімнаті Дрокта, що знаходиться перед приміщенням з пристроєм для читання Стародавніх сувоїв.
  • Вайтран, Небесна кузня - на парапеті, поряд з товаром Йорлундом Сіра Грива.
  • Жовчна шахта - на столі в каверні ватажка бандитів.
  • Мор Казгур - біля кузні.
  • Ріфтен, «Обпалені молота» - в кімнаті Балімунда, між комодом і сейфом.

ТекстРедагувати

Змагання зброярів

Мімофонус

Триста років тому , коли Катарія стала імператрицею, єдиним данмером, правлячим Тамріелем, вона несподівано зіткнулася з опозицією в особі Імператорського Ради . Навіть після того , як вона переконала їх, що є найкращою кандидатурою на роль регента, поки її чоловік Пелагіус намагається вилікуватися від божевілля, конфлікти не припинилися . Головним її противником став герцог Венгето, Тан Мінглумір, який наполягав на тому, що Катарії не вистачає практичних знань.

В той момент Катарія і Рада обговорювали хвилювання в Чорних Болотах і зіткнення біля села Арманіас. Болота і сирий клімат, особливо в цю пору року, могли пошкодити броню імператорських солдатів.

«Я знаю одного вправного коваля, - сказала Катарія, - Його звуть Хазадір, аргоніанін. Йому добре відомі умови, в яких виявляться наші війська. Він був рабом у Вівеку, а потім отримав свободу і переїхав в Імперське Місто. Ми можемо доручити йому розробити нові обладунки та зброю для цієї кампанії».

Мінглумір розсміявся: «Вона хоче, щоб раб робив броню і зброю для наших військ! Сіроллус Саккус - кращий зброяр в столиці. Все це знають».

Після довгих суперечок було вирішено випробувати обох зброярів. Рада також вибрала двох рівних за силою воїнів, Нандора Берайда і Рафаласа Еула, які повинні битися, використовуючи нову броню і зброю. Переможе зброяр , чиї обладунки будуть на воїна - переможця. Берайда повинен був озброїти Хазадір, а Еула - Саккус.

Поєдинок повинен був відбутися через сім днів.

Сіроллус Саккус негайно взявся до роботи. Він прекрасно розумів, що час не чекає. Ситуація в Арманіасі вимагала негайних рішень. Імперії потрібен був зброяр якомога швидше. Вони шукали не просто кращого зброяра, а й самого швидко працює.

Саккус тільки почав обробляти півдюймові смужки чорного дуба, призначені для створення зчленувань броні, як у двері постукали. Його помічник Фандіус впустив відвідувача. В кузню увійшла висока, нічим не примітна рептилія в коричневому плащі з зеленим капюшоном і світяться чорними очима. Це був Хазадір, зброяр Катарії.

«Я хотів побажати вам удачі - це ебоніт?»

Це дійсно був ебоніт. Саккус купив кращий ебоніт в Імперському місті, як тільки почув про змагання. Зазвичай на його обробку йшло шість місяців, але він сподівався, що масивна конвекційна піч, в якій буде горіти біле магічне полум'я, зробить це за три дні. Саккус з гордістю вказав на інші поліпшення майстерні. Кислотні ванни повинні були зробити дайкатани Саккуса гострими, як бритва. Акавірський горн і кліщі дозволили б зробити ебоніт м'яким і податливим. Хазадір розсміявся.

«Ви ніколи не були в моїй кузні? Дві крихітні задимлені кімнати. Перша - майстерня. Друга - склад для зіпсованої броні, молотів і печі. От який у вас конкурент в битві за мільйон золотих».

«Упевнений, імператриця не дарма рекомендувала вас як зброяра для її армії», - сказав Сіроллус. Він бував у майстерні Хазадіра і знав, що той говорить правду. Це була жалюгідна кузня, загублена серед нетрів, і відвідували її шукачі пригод , ледь зібрали на те, щоб заплатити за лагодження залізного кинджала або кіраси. Незважаючи на це він вирішив зробити броню і зброю кращої якості. Він завжди так робив і тому став кращим зброярем столиці.

По доброті душевній Саккус показав Хазадіру, як роблять броню професіонали. Аргоніанін став учнем Саккуса, допомагаючи йому в усьому. Через кілька днів вони створили прекрасну дайкатану, лезо якої було не товще комариних вусиків, зачаровану полум'яним закляттям одним з імперських бойових магів, а також комплект обладунків з дерева, шкіри, срібла і ебоніту, настільки міцних, що їм не страшні були навіть вітри Облівіону.

У день поєдинку Саккус, Хазадір і Фандіус закінчили роботу і запросили Рафаласа Еула. Тільки тоді Хазадір покинув майстерню, згадавши, що його чекає Нандор Берайд.

Два воїна постали перед імператрицею і членами Ради. Місце поєдинку імітувало місцевість Аргонії. Саккус глянув на Еула в ебонітових обладунках, озброєного дайкатаною, потім на Берайда в запорошених шкіряних обладунках зі списом з майстерні Хазадіра. Він відразу зрозумів, хто виграє поєдинок. І він мав рацію.

Перший удар меча пронизав щит Берайда і загруз в ньому, адже в щиті не було металу. Але не встиг Еул відвести меч, як Берайд завдав удар списом по дерев'яним з'єднанням обладунку противника. Еул нарешті вивільнив меч з щита Берайда, але той вже завдав удару по його ногах. Еул впав в юагнюку і більше не зміг піднятися. Імператриця назвала переможця.

Хазадір отримав замовлення завдяки своїм знанням тактики аргоніан. Він розробив обладунки та зброю, які допомогли придушити повстання в Арманіасі. Катарія придбала повагу Ради, включаючи і Тана Мінглуміра. Сіроллус Саккус відправився в Морровінд, щоб навчитися тому, чого навчився там Хазадір. Про нього більше ніхто не чув.