FANDOM

SmithIcon Золотий злиток
ID: 0005AD9E
Gold Ingot
Вага: 1 Ціна: 100 Gold Skyrim
Золотий злиток (Gold Ingot) — злиток в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Застосовується в ковальській справі для створення ювелірних виробів — різних намист та кілець.

У доповненні Hearthfire 2 таких злитка потрібні для створення вівтаря Зенітара і 1 — для створення Пентаграми Душ.

Ковальство Редагувати

Застосовується для створення ювелірних прикрас в кузні, а також для поліпшення предметів за допомогою верстака.

Створення предметів Редагувати

Pin-icon Приміткана кожен предмет потрібно 1 золотий злиток, окрім золотого кільця, і, в залежності від прикраси, різні дорогоцінні камені.

Поліпшення предметів Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

  • Можна придбати у ковалів і торговців господарських магазинів або торговців-каджитів в караванах;
  • Можна створити з допомогою плавильні використовуючи:
    • Золота руда (2 од.)
      • Золоту руду можна добути в шахтах, купити або отримати зі срібною за допомогою заклинання «Трансмутація». Маючи залізну та срібну руду, з допомогою цього заклинання, можна накопичити достатню кількість золотих зливків для створення коштовностей та їх продажу.
  • Святилище Мерунеса Дагона — 11 од.
  • Забута печера — 7 од.
  • Невідзначена локація на острівці північніше Віндхельму — 6 од.

Примітки Редагувати

  • Перетворення дешевої і розповсюдженої залізної руди в золоту, за допомогою магії, допомагає підвищити рівень навички «Зміна». Не забудьте екіпірувати на персонажа що-небудь, що прискорює відновлення мани. Використовуйте злитки для створення золотих намист або кілець — це заняття добре прокачає навичку «Ковальська справа». Ну, і, нарешті, не полінуйтеся зачарувати готові вироби — це так само непогано прокачає навик «Зачарування», після чого їх можна дуже вигідно продати.