FANDOM

DaedraIcon Золотий святий
Золота свята (Shivering Isles)
LevelIcon 1
Душа Чорна
Золотий святий (ориг. "Golden Saint")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.

Загальні відомостіРедагувати

Золоті святі - різновид даедра, що вірно служать Божевільному Богу у його Царстві, та ніколи не виказують непослух.

Вони охороняють одну з частин Тремтячих островів - Манію. Вважаються елітними воїнами лорда Шеогората, чим страшенно гордяться. Переважна більшість цих даедра жіночої статі, проте є і чоловіки.

Золоті святі називають себе Ауріл, ззовні схожі на альтмерів, оскільки мають золотисту шкіру. Одягнені у важкі золоті обладунки. Зарозумілі, зневажають смертних. Жінки мають вищий статус, ніж чоловіки.

Прочитати про них можна у книзі «Святі і звабники».

Хоча золоті святі і знаходяться на службі у Шеогората, існує думка, що сам Шеогорат не причетний до створення цієї даедричної раси, а просто узяв їх собі на службу та надав їм притулок у своєму царстві. Так або інакше, золоті святі віддано служать своєму панові.

Pin-icon НотаткаДетальніше читайте у статті Золотий святий (Lore)

Унікальні персонажі Редагувати

Ієрархія Редагувати

У товаристві золотих святих панує матріархат: жіночі представники цієї раси є привілейованими бійцями і стоять на вищих східцях влади. Чоловіки, хоч і не пригноблюються відкрито, займають набагато нижче положення в соціальній структурі ауріл, знаходячись в підпорядкуванні у жінок.

Ранги ауріл, від нижчого до вищого:

  1. Аурен;
  2. Ауредель;
  3. Аурмок;
  4. Аурмокель;
  5. Ауріг;
  6. Малауріг;
  7. Пелауріг.

Переважна більшість ауріл мають ранг аурен, що відповідає званню рядового. Очолюють їх два командири (аурмазл - Аурмазл Кене і Аурмазл Зюде) в ранзі пелауріг. Також землі Манії патрулюють дві ауріл в ранзі ауредель, одягнені в офіцерські шоломи, проте фактично в конструкторі чи помилково чи з технічних причин їм заданий ранг пелауріг.

Підтипи Редагувати

  • Золотий святий
  • Золотий святий Маг
  • Золотий святий Лучник
  • Золотий святий Гвардієць
  • Золотий святий Аургезель
  • Золотий святий Супроводжувач

Місце проживання Редагувати

Головним місцем проживання золотих святих є фортеця Бреллак. Тут можна знайти усі види зброї ауріл ("Золота зброя"), а також отримати комплект броні : обладунки і шолом золотих святих.

Характеристики Редагувати

Чоловіки Жінки Бонусів

Цікавинки Редагувати

Після завершення квестів "Ритуал Манії" або "Безпорадна армія" можна отримати здатність "Виклик золотого святого".

Також дивіться Редагувати

Галерея Редагувати