FANDOM

DaedraIcon Зівілаї
Ксівілай портрет (Oblivion)
LevelIcon PC-2

Health-icon (PC-2) x 12 MagickaIcon (PC-2) x 8 StaminaIcon (PC-2) x 15

Шкода (PC-2) x 15
Душа Велика
Зівілаї (ориг. "Xivilai")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Ксівілай у зріст (Oblivion)

ОписРедагувати

Зівілаї — високі, сірошкірі, гуманоїдні даедра, що носять тільки червону пов'язку на стегнах. З'являються після досягненням героєм 20-го рівня.

Одні з найбільш сильних і небезпечних даедра. Як правило, озброєні даедричною або ебонітовою клейморою, сокирою або бойовим молотом.

Озброєні Зівілаї поглинають 33%, а беззбройні - 50% посланих в них заклинань; дуже люблять викликати кланфірів за рахунок поглиненої мани, бо власна у них не відновлюється - цим і своєю здатністю поглинати заклинання вони подібні героям, народженим під знаком атронаха.

Pin-icon НотаткаВикликані Зівілаї не вміють викликати кланфірів.

Тактика бою Редагувати

Найпростіше впоратися з цим даедра воїну або лучникові. Рекомендується використовувати незачаровану зброю. Якщо даедра закликав кланфіра, то в першу чергу варто знищити саме його. Потрібно розуміти, що у ксівілая заморожена магія - отже, багато він не начаклує, якщо не підживлювати його свіжою магією.

Якщо герой є воїном, то, впоравшись з кланфіром, має сенс нанести Зівілаї силовий удар з розбігу. Якщо ворог буде приголомшений, потрібно нанести ще кілька звичайних перед тим, як відступити назад. Необхідно повторювати ці прийоми, поки герой не впорається з даедра.

Тактика мага трохи складніша: рекомендується закликати могутнього помічника, що не використовує магію. Якщо Зівілаї нападе на героя, а не на покликаного слугу - потрібно намагатися блокувати його удари або ухилятися від них, а викликаний помічник за цей час розсердить даедра, і той переключиться на нього.

Цікавинки Редагувати

У одному з підпланів Облівіона у "Раю" духовного лідера даедричного культу "Міфічний Світанок" Манкара Каморана, у який Чемпіон Сироділа переміщується завдяки даедричній книзі Містеріум Ксарксес існують два іменні Зівілаї - Анаксес і Медрік.

ГалереяРедагувати