FANDOM

Йорн
Ref ID: 000198CF Base ID: 0001328F
Йорн
ManIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 73
Мана 63
Запас сил 59
Раса норд
Фракція Соліт'юд, Колегія бардів, барди
Локація Колегія бардів, "Щур-моргун"
Квест Піклуючись про вогонь
Йорн (ориг. "Jorn") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Одразу, як вивчуся, я хочу вступити до Легіону. Мої барабани вестимуть наші війська до перемоги.»
~ Йорн
Йорн у зріст

Біографія Редагувати

Йорн — норд, молодий учень Колегії бардів. Його улюблений інструмент — барабан, і він мріє своєю грою надихати воїнів Імперського легіону. Хлопець вважає за честь навчатися у Віармо, але гадає, що голова Колегії "занадто зосереджений на чіткості", і не дослухається інтуїції та запалу. Норд має теплі почуття до Лізетти, але вважає, що вона "не з тих, хто чекатиме на повернення коханого з війни".

Розпорядок дня Редагувати

О четвертій ранку Йорн та інші учні Колегії йдуть на урок до Інге Шестипалої, де навчаються чотири години. Якщо квест "Піклуючись про вогонь" не завершено, то студенти далі йдуть на подвір'я Колегії, де до 11-ї ранку практикуються у грі на музичних інструментах. Якщо завершено, тоді час з восьмої по дванадцяту вони проведуть на уроці Пантеї Атейї. Потім настає двогодинна обідня перерва, коли Йорн може поїсти, поговорити з кимось, тощо. Наступні чотири години майбутні барди навчаються у Жиро Жимана. О шостій вечора Йорн іде у корчму "Щур-моргун", де грає та співає, їсть, танцює, та спілкується з містянами. Нарешті, о 10-й вечора норд повертається у Колегію для сну.

Інвентар Редагувати

Йорн носить одяг зеленого кольору, а на руках і ногах — сирицеві наручі та чоботи відповідно. У нього в кишенях є ключ від дверей Колегії бардів, випадкова їжа та прикраса, а також трохи золота. Якщо хлопець вступить у бійку, з цієї нагоди він оголить залізний меч. Також про запас має туніку з поясом.

Навички Редагувати

Ігровий клас Йорна — бард, тому його найкраще розвинена навичка — Красномовство. Також, завдяки расовим бонусам, він добре володіє дворучною зброєю. Більшість інших навичок у нього слабко треновані.

Квести Редагувати

Єдиний квест, у якому юнак активно задіяний — "Піклуючись про вогонь". Після того, як Довакін повернеться із Синього палацу з дозволом на спалення опудала, Віармо скаже головному герою поговорити з Йорном після того, як стемніє. По заходу сонця барабанщик, якщо до нього звернутись, проведе "рятівника свята" до опудала Олафа. До речі, голова Колегії каже, що це Йорн його зробив.