FANDOM

Каміла Валерія
Ref ID: 00013488 Base ID: 0001347B
Камілла Валерія
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса імперець
Фракція Рівервуд, торговці, шлюб
Послуги торгівля, шлюб
Локація Рівервуд, Рівервудський торговець
Квест Лист до Каміли Валерії
Каміла Валерія (ориг. "Camilla Valerius") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Я приїхала до Скайріму у пошуках кращого життя. І що ж ти думаєш? Тут теж війна!»
~ Каміла Валерія

Біографія Редагувати

Імперка Каміла — сестра Лукана Валерія, яка приїхала з Сироділу. Часто нарікає на те, що у Скайрімі війна. Її бажання — вийти заміж та мати дітей. Також допомогає тримати  магазин у Рівервуді. У випадку смерті брата вона продовжує його справу і торгує замість нього.
У кишенях, крім золота та дріб'язку, носить ключ від магазину, а також залізний кинжал для самозахисту.

Розпорядок дня Редагувати

Прокидається о 7-й ранку, снідає протягом однієї години, та цілих десять годин працює в магазині. О 6-й вечора йде до "Сплячого велетня" повечеряти та порозмовляти з іншими відвідувачами. О 10-й вечора вона виходить з корчми і гуляє вулицями села, аж поки, нарешті, о 12-й не повертається до магазину й не лягає спати.

Квести Редагувати

Riverwood CamillaValerius
  1. Уміє домовлятися з головорізами, тож нічого не крадіть з магазину. І не вбивайте Лукана — помсту організовуватиме саме сестра.
  2. Каміла опосередковано приймає участь у квесті «Золотий кіготь»: вона попросить Лукана дозволити їй показати дорогу на Вітряний Пік, він спершу відмовлятиметься, а потім відповість: "Добре, але не ходи далі, ніж до краю селища!". Проте, ця допомога з боку Каміли ніяк не впливає на виконання цього завдання.
  3. З нею можна одружитися після виконання квесту "Золотий кіготь".

Любовний трикутник Редагувати

Оскільки Каміла — єдина незаміжня дівчина у селі, за нею упадають два неодружені парубки: Свен - норд що є бардом у таверні "Сплячий Велетень", та Фендал - босмер, що працює на лісопилці Ґердур. Той із хлопців, кому трапиться вмовити Довакіна першим, попросить передати Камілі підробного листа — нібито написаного рукою суперника, в якому говоряться усілякі негарні речі. Довакін може погодитись і передати підробку, а може розповісти дівчині, що обидва поводяться негідним чином. За вирішення цієї проблеми Каміла у будь-якому разі дасть гравцю цілих 25 золотих.
Pin-icon НотаткаОдруження на Камілі не вирішує цього квесту. Якщо завершити його після весілля, "переможець" може з'явитися у домі Довакіна, в якому житиме дівчина.