FANDOM

IngredienIcon Капуста
ID: 00064B3F
Капуста (Skyrim)
Вага: 0.25 Ціна: 2 Gold Skyrim
Ефект:
Відновлює 1 од. здоров'я

Капуста — овоч, який доволі поширений в Скайрімі. Її вирощують на багатьох фермах. У порівнянні з іншими сирими частинами рослин, її поїдання відновлює ту ж 1 одиницю здоров’я, але в той же час капустяна головка важить 0,25 (у грі відображається округлено до 0,3); через що носити її з собою заради лікування відносно невигідно.

Всього в провінції 221 рослина, яка росте у землі, та 471 вже зібрана голівка капусти. Найбільші капустяні грядки на городах Рорікстеду та біля ферми Пелагіо, а що стосується покладених рослин, то 15 можна знайти у Підкам’яній фортеці, а 6+10 у Талморському посольстві. Цю рослину можна виростити маєткуHF на городі і/або у теплиці. Капуста зовсім не є рідкістю у контейнерах та торговців овочами.

Капуста на землі

Рослина, з якої зібрали голівку (ліворуч), та висаджена капуста (праворуч).

По одній головці треба для приготування наступних страв: капусняка з картоплею, капусняка з яблуками, та овочевого супу. Також у The Elder Scrolls V: Hearthfire додається рецепт капустяного супу. Можна використати овоч інакше: капусту купують Боті, Лемкіл, Сінда Лланіт, Мат’єс, Аззада Лілвів, Северіо Пелагіо та Релдіт, дають по 2 септіми за штуку.