FANDOM

Карлотта Валентія
Ref ID: 0001A675 Base ID: 00013B99
Карлотта Валентія
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса імперець
Фракція Вайтран, Торговці
Послуги торгівля: їжа
Локація Вайтран, Будинок Карлотти Валентії
Квест На пару слів
Карлотта Валентія (ориг. "Carlotta Valentia") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Карлотта Валентія — імперка, що торгує овочами на ринку Вайтрану. У неї є дочка — Міла Валентія, однак, хто батько дитини, замовчується. Вона дуже турбується про свою доньку, і, за її словами, нічого більше її не цікавить. Однак, не зважаючи на це, вона є найпопулярнішою жінкою у Вайтрані. Карлотта може пожалітися на численних неодружених і жонатих залицяльників, і пожалітися вдруге після того, як місто перейде під владу Плащів Бурі. Та є один, найгірший залицяльник — бард Мікаель, який не просто не дає проходу торговці, а ще й розпускає про неї некрасиві плітки. Імперка попросить протагоніста поговорити з набридлим співаком.

Розпорядок дня Редагувати

О 8-й ранку Карлотта прокидається і одразу йде на ринок працювати. Вона закликає всіх купувати у неї продукти, а о 1-й годині дня починає підмітати навколо свого прилавку, на що витрачає три години. Втім, з нею можна буде торгувати в цей час. О 4-й дня жінка повертається за прилавок, продовжуючи рекламувати свій товар, чи розмовляючи з відвідувачами базару. Нарешті, о 7-й вечора вона йде у "Кобилу, прикрашену прапором", де вечеряє і говорить з іншими персонажами. Аж о 10-й вечора Карлотта повертається до себе додому, де лягає спати. Якщо їй не спатиметься, то можна буде побачити, як вона варить їсти у казанку.

Інвентар Редагувати

Карлотта одягнена у так звану "сукню торговця", і взута у пару чобіт. Для самозахисту має залізний кинжал. Також у її кишенях можна знайти ключ від її будинку, трохи золота та інший дріб’язок.

Торгівля Редагувати

Імперка продає 10 випадкових овочей, а також ті предмети, що лежать у неї на прилавку. За словами Северіо Пелагіо, ці овочі надходять з його ферми. Золота для торгівлі у неї небагато — всього 50 септімів. Її «скриня торговця» розміщена прямо під її робочим місцем. Купівлю-продаж можна здійснювати з 8-ї ранку (точніше, з моменту, як жінка прийде на ринок) до 7-ї вечора. Загалом, можна купити у неї речі із категорій "Одяг", "Їжа", "Різне", але ніколи - із категорії "Зброя".

Цікавинки Редагувати

  • На її прилавок нанесена тіньова мітка "Здобич", але всі товари на ньому дуже невеликої вартості. Може, мітку поставив залицяльник із Гільдії крадіїв?
  • Іноді по ночах Карлотта не сидить вдома, а гуляє вулицями міста. Проте, з нею це трапляється рідше, ніж, наприклад, з Белетором.
  • У книзі Мікаеля "Вайтран: Путівник для джентельменів" сказано, що Карлотта Валентія — норд, а сам бард — імперець, хоча у грі все навпаки. Або Мікаель так сильно закоханий, що все наплутав, або це помилка (можливо, умисна) розробників.