FANDOM

Weapon ikon Кинджал Алесандри
ID: 00043E1E
Alessandra dagger
Шкода Вага Ціна
5 1 10 Gold Skyrim
Тип Кинджал
Навичка
Квести Паломництво
Кинджал Алесандри (ориг. "Alessandra's Dagger") — кинджал у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Жрецю Аркея вручається церемоніальний кинджал, щойно він завершить своє навчання. Як правило, його дає верховний жрець, який освячує ритуал. В моєму випадку, ним був мій батько.
― Алесандра

Опис Редагувати

Цей кинджал належить Алесандрі з Ріфтена. Він належав її батьку, а потім дістався їй, коли вона вчилася на жрицю Аркея. Після завершення навчання вона отримала новий церемоніальний кинджал і тепер хоче повернути його в могилу свого батька в Залі мертвих у Вайтрані, як спосіб відшукати спокій.

Квести Редагувати

Паломництво Редагувати

Алесандра попросить Драконородженого віднести кинджал Андурсу в Залі мертвих у Вайтрані.

Користь Редагувати

Ця зброя наносить таку саму шкоду, що і сталевий кинджал, але на вищих рівнях з нього менше користі, особливо коли Двемерський та Скляний кинджали стають більш легкодоступними. Його мала вага чудово підходить для тих, хто планує прокачуватися завдяки речам з малою масою.

Цікавинки Редагувати

  • Алесандра каже, що рештки її батька зберігаються у Віндхельмі, хоча насправді вони знаходяться у Вайтрані. Скоріш за все, це недогляд з боку розробників.
  • Іноді можна вкрасти в неї кинджал до початку квесту.