FANDOM

DaedraIcon Кланфір
ID: 00034EA3
Кланфір (Oblivion)
LevelIcon 11

Health-icon 180 MagickaIcon 0 StaminaIcon 250

Шкода 36
Душа Звичайна
Кланфір (ориг. "Clannfear")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Опис Редагувати

Кланфіри — одні із тих даедра, що можуть служити різним Князям. Це невисокі (приблизно по пояс людині) істоти, що ходять на двох ногах, мають гострі пазурі та дзьоб на морді. Їхньою особливістю є "комір" позаду голови, який частково прикриває шию. Кланфіри поширені на початкових рівнях персонажа. Зокрема, вони можуть тримати в облозі Кватч, разом з іншими слугами Мерунеса Дагона.

Всі кланфіри мають опір вогню 33 %, вразливість до блискавок -20 %, відбиття шкоди 20 %. Також всі різновиди, крім малого, є джерелом інгредієнту "кігті кланфіра".

ТактикаРедагувати

Кланфіри — швидкі створіння, які наносять удари кігтями або кусають дзьобом. Через відбиття шкоди можуть викликати неприємності у недосвідчених гравців, але, згодом, перестають становити загрозу.

РізновидиРедагувати

ІстотаLevelIconHealth-iconАтакаДушаТрапляється
з рівня
Малий кланфір
0003E9CC
47515 од., фізичнаМаленька5
Кланфір
00034EA3
11180 36 од., фізична Звичайна13
Кланфір
000C8BCD
11180Звичайна
Кланфір
0008ADC5
2x(PC+1)17х(+1)31+((lvl+1)/2) од., фізичнаВелика17+

Кланфір 000C8BCD — закликаний даедра. Це заклинання рівня Експерт, його можуть знати зівілаї, дремори середніх рангів, та члени Міфічного світанку.

Місця появиРедагувати

Кланфірів можна побачити поблизу воріт Облівіону та в його малих планах на початкових рівнях персонажа. Зрідка малі кланфіри є в печерах, населеними гоблінами. Кланфір 0008ADC5 з’являється один раз: під час виконання квесту "Верміна" у Втрачених залах Аркведа, за умови, що рівень персонажа гравця вище 17-го. (Інакше там генеруються: до 12-го рівня — малі, з 13-го по 16-й — звичайні кланфіри.)

Цікавинки Редагувати

Кланфір схожий на динозавра. Причому, ходіння на двох трипалих ногах нагадує тероподів, а "комір" над шиєю, очевидно, був натхненний цератопсами.