FANDOM

Інколи ночами, я мрію про тумани Совнґарду.
Кодлак Білогривий
Ref ID: 0001A68F Base ID: 0009700E
Kodlak Whitemane (Skyrim)
ManIcon
Базова інформація
Рівень PCx1.1 (10-50)
Здоров'я 164-676
Мана 50
Запас сил 83-231
Раса Норд
Фракція Побратими, Коло, Перевертні
Локація Вайтран, Йоррваскр
Кодлак Білогривий (ориг. "Kodlak Whitemane") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Кодлак Біла Грива — чоловік норд, Перевертень. Більше 20 років був Провісником Побратимів, при цьому шукав спосіб вилікуватися від лікантроп, щоб потрапити в Совнґард, і мріяв вилікувати інших членів Кола. Як і Харбінґер, він не наказує, але його слово дуже поважається в Йоррваскрі та у всіх дев'яти холдах Скайріма.

Під час війни проти «Срібної руки» загинув, після чого тимчасовим ватажком Побратимів став Вілкас.

У розмові з Фаркасом Кодлак сказав, що в молодості користувався дворучним мечем, але, постарівши припинив битися.

Смерть і СовнґардРедагувати

Кодлак загинув під час нападу Срібної руки на Йоррваскр. Згідно зі звичаєм, його тіло було спалено в Небесній Кузні. Його дух пішов у гробницю Ісграмора, так і не вилікувавшись від лікантропії. З цим пов'язаний квест Останній борг. Кодлака можна зустріти під час проходження квесту у Совнґарді (якщо виконати всі квести Побратимів). Кодлак скаже вам, що тепер на нього відкрив полювання Алдуін, так само, як сам він раніше полював на своїх жертв.

СпорядженняРедагувати

КвестиРедагувати