FANDOM

Колетта Маренс
Ref ID: 0001C1A8 Base ID: 0001C19A
Колетта Маренс
WomanIcon
Базова інформація
Рівень PC × 1 (8–30)
Здоров'я 100 + (PC - 1) × 8.3
Мана 150 + (PC - 1) × 5
Запас сил 50 + (PC - 1) × 1.7
Раса Бретон
Фракція Колегія Вінтерхолда, торгівці, вчителі навичок
Послуги Торгівець, Вчитель навички «Відновлення» («Експерт»)
Локація Вінтерхолд, Колегія Вінтерхолда
Квест Ритуальне заклинання Відновлення
Колетта Маренс (ориг. "Colette Marence") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Колетта Маренс у зріст
«Відновлення — це досконала повноцінна школа магії. І не дозволяй будь-кому говорити інакше.»
~ Життєве кредо Колетти

Біографія Редагувати

Ця бретонка — експерт школи магії «Відновлення», яка живе і працює у Колегії Вінтерхолду. Цей персонаж одягнений у робу майстра Відновлення і носить пару чобіт Колегії. Колетта вважає, що у Колегії до неї зневажливо відносяться через те, що учні не хочуть вивчати школу магії «Відновлення». Практично на всіх нарадах бретонка намагається переконати своїх колег в тому, що «Відновлення» — найкраща школа магії, а також постійно звинувачує інших колег у пропажі її речей.

Колетта спить у Залі підтримки на другому поверсі. Іноді можна застати її лекцію у Залі елементів, на якій вона підкреслює, що Втеча нежиті та обереги — це вельми помічні заклинання.

Квести та послуги Редагувати

Колетта продає дорогі заклинання школи Відновлення (рівні Адепт та Майстер), які більше ніде не дістати. Крім цього, у неї в продажу є роби, камені душ, сувої заклинань та посохи. Параметри всіх цих предметів залежать від рівня персонажа гравця.