FANDOM

Командир Марон
Ref ID: 0004BCC5 Base ID: 0001D4B5
Командир Марон
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC×1 (10–30)
Здоров'я 50+(PC–1)×11.7
Мана 50
Запас сил 50+(PC–1)×3.3
Раса Імперець
Фракція Пенітус Окулатус
Квест Вразливе місце, Прощавай, Темне Братерство, Слава Сітісу!
Командир Марон (ориг. "Commander Maro") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Голова Пенітус Окулатус та батько Гая Марона.

У The Elder Scrolls V: Skyrim Редагувати

У разі смерті кузини імператора, Вітторії Віччі, Тит Мід II разом із командиром Мароном приїжджає у Скайрім. Марон посилає свого сина, Гая, розвідати дороги, однак під час цієї інспекції Слухач Темного Братерства (персонаж гравця) вбиває його.

Якщо Темне Братерство здійснює замах на імператора в Похмурій фортеці, але він зривається, адже монарх виявляється його двійником. Марон чекає Слухача на виході і після діалогу йде командувати штурмом притулку.

Після зачистки притулку Марон доповідає Титу Міду II, що Темне Братерство знищено. Помирає чи залишається жити за бажанням Слухача.

У разі вбивства Астрід при виконанні квесту «З такими друзями ...» командир буде перебувати в поселенні Драконячий міст, де видасть квест "Прощавай, Темне Братерство".

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Після знищення ним притулку Темного Братерства, із командиром можна зустрітися і вбити, при зустрічі він буде вражений, адже "Темного Братерства більше немає!".
  • Від його вбивства мало користі, але якщо вплутатися з ним в бійку, стража не буде втручатися в будь-якому випадку.