FANDOM

ArmorIcon Конарік
ID: 00061CD6
Конарік
Захист Вага Ціна
24 ResistPhis 7 WeightIcon 3200 Gold Skyrim
Тип Шолом
Клас Важка броня
Чари Коли у носія мало здоров'я, є шанс зцілити його і зашкодити найближчим ворогам.
Матеріал для покращення:
Золотий злиток
Зачарування зняти неможливо.
Конарік (ориг. "Konahrik") — шолом, артефакт у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Маски драконячих жерців».

ОписРедагувати

Одна із масок драконячих жерців. Dragon KDragon ODragon NDragon ahDragon RDragon IDragon K в перекладі з драконячої мови означає "вождь". Маска Конарік — єдина маска драконячих жерців без священника. Можливо, саме викликаний дух є/був верховним драконячим жерцем Культу дракона.

Конарік (Жрець)

Жрець, якого викликає Конарік.

Жрець Конарік, як і його маска, не існує в "реальному часі" відносно  гравця. Є теорія, що Конарік — безтілесна форма, він не має тіла, дух його поміщений в якомусь вимірі або плані, або ж в самій масці.

Маска Конарік прикрашена маленькими "бивнями", таких оздоб жодна інша не має. Виглядає так, наче зроблена із золота, що підтверджується тим, що вона покращується золотим злитком.

Отримання Редагувати

Для того, щоб отримати Конарік, треба зібрати решту 8 (вісім) масок і покласти їх у інвентар свого персонажа, прийти у святилище Бром’юнара у Лабіринтіані, і одягнути дерев'яну маску — вона там же і лежить. Після того Довакін перенесеться у минуле, і опиниться перед спеціальною скульптурою, яка має бюсти для масок жерців. Слід розмістити їх всі на своїх місцях, і тоді відкриється доступ до Конаріка.

Проблема може бути з Накріном, оскільки у Скулдафн, де є її жрець, можна потрапити лише один раз, і більше не можна повернутися туди. (Якщо не звертатися до консольних команд.) Будьте уважні!

Ефект Редагувати

Зачарування на масці вступає в силу після того, як здоров’я носія опуститься менше, ніж 15 %. Дія Конаріка може бути такою:

а) відновити чимало здоров’я (аналогічно заклинанню "Надзвичайне зцілення");
б) відштовхнути ворогів (подібно до Крику "Безжалісна сила", але в усі боки одразу);
в) накласти "Вогняний плащ" на 15 секунд;
г) викликати примарного драконячого жерця на 60 секунд.

Останній ефект з більшою імовірністю може виконатися, якщо здоров’я носія менше за 5 %. Примарний драконячий жрець застосовує потужні заклинання, і навіть може викликати грозового атронаха.

НотаткиРедагувати

  • Дуже вигідно дати Конарік супутнику, оскільки у них запас здоров’я не такий вже й великий.
  • Дерев'яна маска переносить вас в інший "час", щоб отримати маску Конарік, тому що вона не існує в реальному часі гравця і ще тому, що в теперішній час храм зруйнований.
  • Деякі гравці вважають, що вищеописані ефекти маски можуть спрацювати тільки раз у день, хоча на практиці кількість спрацьовувань не обмежена.
  • Дана маска має найвищий рівень захисту в грі. Більший лише у високорівневої (40+) версії маски Міраака.