FANDOM

Істоти з елементальних планів, атронахи - нижча ланка в ієрархії даедра. Більшість даедра вважають їх непотребом і тваринами, незважаючи на те, що інші атронахи розумніші за багатьох видів даедра або конкретних даедрот.

Крижані атронахи є істотами стихії Води. Вони приймають форму гіпертрофованих чоловічих фігур, в півтора-два рази вище людського зросту. Повільні, але надзвичайно сильні - зважаючи на це, часто викликаються недосвідченими магами для відволікання уваги. Втім, не варто недооцінювати їх силу - здоровенні руки-дубини без особливої складності вб'ють вас в землю - маневруйте! Також, при зближенні з противником різко прискорюються - не ведіться на їх уявну повільність! І нарешті, що може бути краще проти купи льоду, ніж вогонь?

Вперше з'явились в грі The Elder Scrolls III: Morrowind і виглядали більш людино-подібними, також мали чіткий вираз обличчя. А в The Elder Scrolls IV: Oblivion і в The Elder Scrolls V: Skyrim вони стали більш схожі на велику купу льоду з формою людського тіла. З'являються і в The Elder Scrolls Online.