FANDOM

DaedraIcon Крижаний атронах
Крижаний атронах (Online)
Крижаний атронах (ориг. "Frost Atronach")даедра в грі The Elder Scrolls Online.
Elements-icon Узагальнююча стаття:  «Даедра (Online)».

Опис Редагувати

Крижаний атронах - даедра, широко поширений в Тамріелі періоду Міжцарів'я. Сильні і високі крижані атронахи віддають перевагу ближньому бою, у якому широко використовують удари масивними кінцівками і заморозку противників. Відносяться до числа елітних істот, які не підлягають контролю з боку груп. Також в арсеналі атронахів є атака по площі, що вражає брилами льоду відразу в чотирьох місцях.

Ці атронахи зустрічаються повсюдно у Тамріелі, тяжіючи до місць, де працюють або працювали маги. Часто їх можна зустріти в айлейдських руїнах або ж в дольменах, куди їх перекидають з Холодної Гавані через темні якоря. Також можна зустріти більш сильну версію - жахливого крижаного атронаха.

Унікальні особи Редагувати

Назва Опис
Азоррінуз
(ориг. Azorrinuz)
Один з «босів» публічного підземелля Ркіндалефт, Ротгар. Його вбивство є одним з умов отримання досягнень, пов'язаних з даною локацією.
Жахливий атронах
(ориг. Dread Atronach)
Один з «босів» публічного підземелля Ганебний палац, Марка Смерті. Його вбивство є одним з умов отримання досягнень, пов'язаних з даною локацією. Знаходиться в далекому південному приміщенні підвалу маєтку.
Крижане серце
(ориг. Iceheart)
Один з багатьох мешканців групового підземелля Фортеця Лютого Мороза, Істмарк.
Іґудан
(ориг. Igudhan)
Крижаний атронах, що живе в печері під Вулквастеном, Малабал Тор. Його необхідно вбити в рамках надання допомоги виробнику ротмету.
Номеґ Чал
(ориг. Nomeg Chal)
Цей атронах є босом локації Холодна нора, Істмарк. Знаходиться в дальньому залі печери. Його вбивство - умова проходження локації і отримання досягнення.
Номеґ Хаґа
(ориг. Nomeg Haga)
Генерал Молаг Бала, здатний випадковим чином з'явитися в дольменах. Його вбивство відкриває особливе досягнення.
Номеґ Хіріл
(ориг. Nomeg Hyril)
Цей атронах є босом локації Водоспад Нілата, Банґкорай. Знаходиться на крижині під замерзлим водоспадом. Його вбивство - умова проходження локації і отримання досягнення.
Номеґ Нулу
(ориг. Nomeg Nulu)
Крижаний атронах, знайти якого можна в Магічного шраму, Краґлорн. Є одним з босів локації.
Номеґ Озал
(ориг. Nomeg Ozal)
Крижаний атронах, знайти якого можна на просторах Краґлорна. Є одним з атронахів, яких необхідно знищувати в рамках розгрому армії небесного Змія.
Номеґ Рін
(ориг. Nomeg Rine)
Цей атронах є босом локації Заморожені руїни, Ріфт. Знаходиться серед руїн в оточенні заморожених противників. Його вбивство - умова проходження локації і отримання досягнення.
Номеґ Зозуміралпачар
(ориг. Nomeg Zozumiralpachar)
Один з босів групового маленького підземелля Баламат. Його вбивство необхідно для проходження локації.