FANDOM

Лаш гра-Душнік
Ref ID: 00019932 Base ID: 00013B6E
Лаш гра-Душнік
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 6
Здоров'я 91
Мана 67
Запас сил 67
Раса орк
Фракція Картвастен, шахтарі, шахтарі
Локація Картвастен, Картвастанський барак шахтарів
Квест Шахта Сануарах, Послання Ґарол
Лаш гра-Душнік (ориг. "Lash gra-Dushnikh") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Я працюю в шахтах. Я полюю. Все інше, що я роблю - мої справи.»
~ Лаш гра-Душнік

БіографіяРедагувати

Лаш гра-Душнік - оркиня, що переїхала із своєї рідної фортеці до Картвастену. Там вона працює у шахті і полює на дичину. Якщо у квесті Шахта Сануарах обрати сторону Айнетаха, то вона повідомить всім оркським фортецям про те, що Довакіну можна довіряти. Якщо ж герой допоможе Атару, то Лаш прокляне його. З нею неможна зав'язати навіть невеличкого діалогу. Вона постійно повторюватиме гравцеві фразу, що винесена в епіграф статті. Вийнятком є лише одна з двох унікальних фраз, які вона каже після завершення квесту про розподіл шахти. Також невеличкий діалог з нею буде коли гравець принесе їй меч від її матері. Див. статтю "Послання Ґарол" На мечі буде написано, що Лаш не чекають дома, і їй не варто повертатися. Вона скаже, що знала, що вкриває себе та весь свій рід соромом коли тікала із дому.

Знайти її можна у бараках, де вона відпочиває, в шахті за роботою, або поруч з плавильнею.

РідняРедагувати

ЦікавинкиРедагувати

  • Якщо ви допомогли Айнетаху відстояти шахту, то у випадку смерті Лаш ви отримаєте спадок в сто золотих.