FANDOM

Лист Лист від друга
ID: 00023EE5
Letter Sky 06
Вага: 0 Ціна: 0 Gold Skyrim
Лист від друга (Letter from a Friend) — лист в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Лист від друга може принести гравцю кур'єр після завершення квесту "Дракон в небі". Зазвичай, його приносить кур'єр, що не розкриває жодних відомостей про цього друга, після того, як Довакін використає ту'ум де завгодно. Автор невідомий.

ТекстРедагувати

[Ім'я персонажа гравця],

Ви дещо сколихнули [Назва локації][1], продемонструвавши силу Вашого ту'уму. Не всі бажають повернення Драконородженого.

Я ж лише за те, щоб Ви зростали і розвивалися, як Драконоборець. Зараз Скайріму потрібен справжній герой.

Вам варто звернути увагу на місце під назвою "[Назва локації]"[2]. Як я розумію, там знаходиться таємниче джерело енергії, доступної лише Драконородженому.

З повагою,
Друг.

Можливі локаціїРедагувати

  1. Будь-яка локація, де було використано Крик. Якщо вона складається з кількох комірок, буде вказано назву їхнього маркеру на карті.
  2. Локація, де є Стіна Слів.

ЦікавинкиРедагувати

  • Лист від друга також може прийти після того, як герой збере всі маски драконячих жерців і виставить їх у Лабіринтіані. При цьому, Лабіринтіан буде вказаний, як місце, де нашумів герой, навіть якщо там і не було використано Голосу.

БаґиРедагувати

  • Іноді місце, де гравець поставив усіх на вуха, є тією ж локацією, яку йому радить оглянути друг.
  • Буває так, що текст листа зникає, роблячи його марним.
  • Часом лист спрямовує до такої Стіни Слів, звідки вже було вивчено Слово Сили.