FANDOM

DaedraIcon Лицар Порядку
ID: XX078C31 | XX01445C | XX01445B | XX01445A | XX078C32
Лицар Порядку
LevelIcon 1-16

Health-icon 18-168 MagickaIcon 200-250

Душа Чорна
Лицар Порядку (ориг. "Knight of Order")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.

Опис Редагувати

Лицарі Порядку — позбавлені розуму воїни, що виглядають як лицарі в кутастій кристалічній броні. В якості зброї використовують тільки мечі, також зроблені з кристалів. Подібно до жерців Порядку і Джиґґалаґа, є однією з трьох Сил Порядку.

Лицарі служать князю Порядку, Джиґґалаґу, вони є частиною потужної і дисциплінованої армії: з ними неможливо домовитися, вони не відповідають на заклики або питання і слухають тільки свого пана. Через це цього лицарі Порядку дуже небезпечні і безжально вбивають всіх, хто встане у них на шляху.

Місця появи Редагувати

Лицарі Порядку можуть зустрічатися під час Сірих Маршів на Тремтячих островах, з'являючись біля обелісків Порядку з метою знищити цей план Облівіону. Обеліски попередньо активуються жерцями Порядку.

Перше зіткнення з лицарями станеться після того, як буде відновлена працездатність Зедиліану, на виході з комплексу.

Трофеї Редагувати

В якості трофеїв з трупів лицарів Порядку можна отримати їхні серця і мечі. На жаль, обладунки лицарів отримати неможливо, так як насправді вони є тілами цих істот. Серця Порядку необхідні для перевантаження обелісків Порядку та відкриття саркофагів Порядку, які можна знайти, подорожуючи по Тремтячим островам. Цікаво, що Лицарі Порядку, хоч і вважаються даедра, у грі реалізовані як персонажі, альтмери та імперці, тому при їх вбивстві можна заповнити чорний камінь душ.

Примітки Редагувати

  • Якщо якимсь чином зробити лицарів доброзичливими / нейтральними до головного героя і поговорити з ними, то виявиться, що замість металевого скреготу, який лицарі використовують в ході бою, вони говорять голосами звичайних смертних Тамріеля.
  • По завершенні основного квесту доповнення Shivering Isles лицарі Порядку нібито виганяються з Тремтячих островів. Тим не менш, їх все ще можна зустріти в Брелаці або на Гостроверхій скелі, де вони будуть з'являтися нескінченно. Ці локації неможливо відвідати до тих пір, поки не розпочато квест «Безпорадна армія». Навіть після закінчення основного квесту все ще можна відвідати ту з фортець, яка була доступна спочатку.
  • Тестову версію обладунків лицарів Порядку можна отримати за допомогою консольних команд. Комплект можна знайти, відвідавши тестові локації WarehouseArmor, Testinghall і TestEnchanted за допомогою команди coc <код_комірки>. Крім того, копію можна додати в інвентар командою player.additem 0004DBF5 <кількість>. Тестова версія обладунків — єдина з тих, що можна екіпірувати на персонажа, але вона досить низької якості. Обладунки займають слоти кіраси, поножів, рукавичок і чобіт. Шолом відображається тільки візуально.

Баги Редагувати

  • По завершенні основного квесту Shivering Isles лицарів Порядку можна зустріти в Бравілі і Корролі.