Лорд Харкон
Ref ID: XX003BA8 Base ID: XX003BA7
Лорд Харкон — портрет (человек).png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 10–60
Здоров'я 331–781
Мана 186–386
Запас сил 68–168
Раса Норд
Фракція Антагоністи, вампіри, клан Волкіхар, нежить
Локація Волкіхар — Фортеця
Квест Лінія крові, Пророк
Лорд Харкон (ориг. "Lord Harkon") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

«Є лише один дар, яким я можу відплатити тобі за порятунок Стародавнього сувою і моєї дочки. Я пропоную тобі мою кров. Прийми її, і ти станеш левом серед ягнят. Люди будуть тремтіти при твоєму наближенні, і ти ніколи більше не будеш боятися смерті.»

— Лорд Харкон

Біографія[ред. | ред. код]

У грі нічого не сказано про його дитинство і батьків. Відомо лише те, що він являється батьком Серани і чоловіком Валеріки. Він — Лорд вампірів з замку Волкіхар. Також він являється одним з чистокровних вампірів, який отримав дар від Молага Бала. Харкон — один з небагатьох вампірів, який може приймати форму лорда-вампіра.

Лорд Харкон у формі вампіра-лорда.png

Одержимість Тиранією Сонця[ред. | ред. код]

Оскільки Лорд Харкон являється вампіром, він ненавидить сонце. Він знає лише те, що інформація, яка допоможе йому перемогти Сонце знаходиться у Стародавніх Сувоях. Саме тому Харкон посилає Довакіна (якщо він вампір) знайти ці сувої. Але він стикається ще з однією проблемою: без необхідної підготовки неможливо зрозуміти зміст сувою, а коли тобі відкриються всі таємниці – ти осліпнеш, що і сталося з Дексіоном Евіком. Один з сувоїв має його донька Серана, яку Валеріка заховала в гробниці в Крипті Нічної Пустоти, щоб уберегти Серану від жертвоприношення. І коли Серана повертається до замку, перше, що питає Харкон це чи зберегла Серана сувій.

Доля Харкона[ред. | ред. код]

Неважливо, на чиєму боці воює Довакін – Харкон так чи інакше загине.

Цікавинки[ред. | ред. код]

  • Якщо стати вампіром, то навчати вас буде саме Харкон