FANDOM

Герб? Менше інформації:
Лілмот
Лілмот
Прапор На мапі
Прапор? Лілмот на мапі
План міста
Лілмот план
Провінції Аргонія
Правитель Ан-Зайліль
Лілмот (в ориг. Lilmoth) — місто у грі The Elder Scrolls: Arena.

Опис Редагувати

Місто розташоване на півдні Аргонії. Широко відоме як "гнила перлина" провінції. Відстань від південного узбережжя провінції до Лілмота складає приблизно 15 миль. Це найбільш південно-східне місто, і в провінції, і в усьому Тамріелі.

До встановлення над Аргонією Імперського володарювання аргоніанське місто Лілмот управлялося аргоніанськими священними королями і королевами. Найбільш ранній запис про імперське правління в місті датується з 3Е 109, коли Магнус Септім одружувався на королеві Лілмота Хеленні. Ще до своєї колонізації в ході Третьої ери Лілмот був у колі інтересів Імперії в епоху Реманської Імперії і її війни з Морровіндом, польовий командир з міста того часу - Улакт, вів війська в бій проти герцога Морнхолда. Єдиним іншим зареєстрованим воєначальником міста була командир Йоа.

У перші роки Четвертої Ери Лілмот став жертвою літаючого міста Умбріель. Ця подія відома як Падіння Лілмота. Це було одне із найстрашніших масових вбивств в усій історії Тамріеля. Також це було місце, де народилися Аннаіг Хойнарт і Мере-Глім, двоє друзів, які жили деякий час на Умбріелі.

У Лілмоті були два дерева-хіст. Перше загинуло невідомо коли, а друге було вирощене з одного фрагмента, який пережив смерть першого.