FANDOM

Award Icon bw Лімінальна лінза
Liminal Lens
Пов'язаний квест:
Про ножі та довгі тіні

На поверхні цієї старовинної лінзи видно рухомі примарні фігури. Очевидно, що лінза є частиною більшого пристрою.
― Опис в інвентарі

Лімінальна лінза (ориг. Liminal Lens) — квестовий предмет у грі The Elder Scrolls Online.

Історія Редагувати

Лімінальна лінза є одним з головних компонентів створеного псіджиками пристрою під назвою «Обскур». Обскур посилював сприйняття мага і проектував його видіння так, щоб їх могли бачити всі. Коли псіджики відступили на острів Артейум, деталі пристрою були заховані в різних місцях, щоб захистити їх від сторонніх. Лімінальна лінза була схована в похоронній камері драконячого жерця на ім'я Акірдал у старому недійському некрополі «Могили, що виють» у Краглорні. У період Злиття Планів цей пристрій знадобився альтмерці Лілаті, що була магом та членом ордену Псіджиків, для того, щоб знову зібрати обскур для виявлення одного даедричного артефакту.

Бездушний, виконуючі її завдання, відправився в Краглорн і обшукав некрополь «Могили, що виють», котрі вже заполонила нежить, і знайшов там потрібну Лілаті лімінільну лінзу.