FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Істоти (Arena)».
Skull4 Ліч
Ліч1 (Arena)

Health-icon 750

Шкода 10 - 30
Ліч (ориг. "Lich")нежить в грі The Elder Scrolls: Arena.

«Лічі - це чаклуни, які намагалися обдурити смерть, продовжуючи життя за допомогою заклинань, що і перетворило їх у живих мерців. Мало хто зумів врятуватися після зустрічі з ними і розповісти про це. Про могутність лічей ходять легенди, і не дивно, бо вони здатні з легкістю здолати навіть досвідчених воїнів. Лічі захищені від більшої частини зброї, регенерують, бачать невидимих істот, та володіють усіма уміннями мага 20+ рівня. Що ж, тепер ви знаєте, що бій з лічем без належної підготовки, спорядження і артефактів буде яскравим прикладом безглуздя.»
~ Офіційний довідник гравця Arena

Опис Редагувати

Атрибути
Сила 90
Інтелект 90
Сила волі 90
Спритність 90
Швидкість 80
Витривалість 90
Індивідуальність 20
Вдача 80

Небезпечні противники у грі. Б'ються потужними електричними заклинаннями, можуть лікуватися, а також мають імунітет до зброї гіршої за міфрілову. При житті це були могутні маги, у яких вистачило сил і таланту шляхом складних ритуалів перемогти саму смерть. Лічі зберігають розум (правда, не завжди), а їх магічна міць навіть зростає. Але висока ціна у цього — втрата людяності. Маги, здатні перетворити себе в ліча, як правило володіють могутніми артефактами, які оберігають і після переродження. За вбивство ліча можна отримати 75000 очок досвіду.

Галерея Редагувати