FANDOM

Магія (ориг.Magic) — це спільний термін, використовуваний для позначення чистої енергії, яку можна перетворювати в різні форми для різних цілей. Магія зароджується в Етеріусі, а в Мундус вона потрапляє через розриви в Облівіоні: зірки та Сонце. Незважаючи на тисячі років навчання, існує величезна кількість спекуляцій про те, як створюється магія, як вона може бути використана аедра і даедра, і як вона може протікати між живими істотами.

Походження магї Редагувати

Магнус — це бог магії, який розробив креслення Мундусу, його структуру. Після завершення «робіт» він покинув смертний світ, залишивши за собою лише слід розриву між світами - Сонце. З цієї тріщини в ще нестабільний мир полилася чиста енергія. Більшість інших Ет'Ада наслідували його приклад, покинувши цей світ, і залишивши за собою більш дрібні розриви в Облівіона - зірки, через які так само ллються потоки чистої енергії.

Історія Редагувати

Зі світла - магія, з вогню - життя.

Одним з перших зареєстрованих випадків застосування магії була магія айлейдів (хоча природно, що магію стали застосовувати набагато раніше). Цей ельфійський народ був неперевершеним знавцем магічного мистецтва, які зберігали знання про нього, що належали ще до Ери Світанку. Вони також навчилися використовувати палі фрагменти Етеріуса, відомі як метеоритне скло і метеоритне залізо (всі ці знання були загублені зі зникненням айлейдів).

За час існування Нірна було розроблено багато магічних мистецтв, що служили для різних цілей, від війни до релігії. Так наприклад відомими магічними мистецтвами є Шехай редгардів, Ту'ум нордів, звірина мова босмерів, зміїна магія маормерів, двемерські досягнення в злитті магії і технологій і т.д. Варто пам'ятати, що кожен з людей обдарований магією по своєму, і у кожного є свій творчий хист і особливості, проте поки що не народився той, хто був би благословенний Магнусом. Окремої згадки заслуговує Магія Тіней.

Більшість великих чарівників є представниками раси альтмерів з островів Саммерсет, бретонів з Хай Рока, данмерів з Великого Двору Телванні або слоадів з Траса. У Тамріелі існує досить багато установ, які присвячені вивченню цього таємничого мистецтва: Гільдія магів, Орден Псіджиків, Колегія Вінтерхолда і т.д.

Однак варто враховувати, що магічне мистецтво не завжди зустрічали тепло. Часто це було виправдано, так як магічні дослідження всепоглинаючі в багатьох випадках, що робить магів загрозою для себе і інших. Орден Псіджиків, найстарішої з відомих магічних організацій в Тамріелі, в даний час вважається ізгоєм з альтмерского суспільства через погляди на релігію і управління, що йдуть врозріз з точкою зору правителів держави. Таке магічесское мистецтво як некромантия взагалі заборонена в більшості суспільств. Після Кризи Облівіона спілкування з даедра також стало викликати гнів, страх і осуд суспільством.