FANDOM

Манкар Каморан
Ref ID: 0003392D Base ID: 00033908
Манкар Каморан
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC + 10
Здоров'я 35 + (3 + 0,6) × (PC + 9), PC = 1 – 91
Мана 338 + 7,5 × (PC + 9) (Максимально: 450)
Раса Альтмер
Фракція Міфічний Світанок, Маги, Автори книг
Локація Печери озера Арріус, Рай
Квест Рай, Святилище Дагона
Манкар Каморан (ориг. "Mankar Camoran") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Він, той, що входить у Рай, входить у його власну матір.
AE ALMA RUMA!
Аурбіс закінчується в усіх відношеннях.

Біографія Редагувати

Головний антагоніст і глава таємного даедричного культу Міфічний Світанок. Будучи лідером древнього культу шанувальників Дагона, він безпосередньо спілкувався зі своїм повелителем. Один з головних винуватців Кризи Облівіону. За допомогою книги "Містеріум Ксаркса" створив особливу область у плані Облівіону Мертвих землях - підплан Рай. Автор серії книг "Коментарі до Містеріуму Ксаркса".

Його походження до кінця неясне. Офіційна версія свідчить, що Манкар є сином Хеймона Каморана ("Біженці", Герос Альбрей), проте раса Манкара в грі - альтмер, тоді як син Хеймона і його дружини має бути босмером, оскільки вони самі босмери. До того ж, "Коментарі" були написані ще за часів правління Тайбера Септіма, а це означає, що Манкару Каморану більше 450 років.

З приводу його реального походження є дві гіпотези - він може бути як айлейдом (це може підтверджуватися тим, що він здатний носити Амулет Королів, створений айлейдами), так і напівкровкою з неординарним родоводом (окрім альтмерської расової особливості він наділений в грі расовими особливостями нордів і бретонців).

У The Elder Scrolls IV: Oblivion Редагувати

Головний герой уперше зустрічає його в печерах озера Арріус, де Манкар Каморан виголошує промову перед культистами і переміщається в Рай разом з Амулетом Королів.

У другий і останній раз протагоніст зустрічає його в Раю. Там головному героєві треба забрати Амулет Королів. Це можна зробити єдиним способом - перемогти Манкара.

Характеристики Редагувати

Манкар - найскладніший супротивник в грі. Розробники наділили його феноменальним набором магічних і захисних здібностей.

Унікальні:

Родичі Редагувати

У Манкара є син і донькака, які теж є членами Міфічного Світанку:

Pin-icon НотаткаГоловний герой знову зустріне їх у Раю після того як уб'є в Нірні.

Квести Редагувати

  • "Шлях Світанку" - в ході цього квесту головний герой разом з Баурусом повинен зустрітися із спонсором Міфічного Світанку, яким і є Равен, в каналізації Імперського міста. За підсумками зустрічі Равен гине, а головний герой отримує як трофей ключ до проникнення в культ Міфічного Світанку - четвертий тому коментарів до "Містеріуму Ксаркса".
  • "Рай" - в ході цього завдання відбувається зустріч з душею Равена Каморана в Раю. Вбивати його тут марно - як і усі душі, він воскресає.

Цікавинки Редагувати

  • У грі є і ще один персонаж з прізвищем Каморан - Селія, якою прийдеться прикинутися у ході виконання останнього квесту Гільдія Крадіїв, але ким вона доводиться Манкару - невідомо.
  • У першому томі "Коментарів" є наступний фрагмент: "Коли мій голос повернувся, він говорив вже іншою мовою. Через три ночі мова моя стала вогнем". Це дуже схоже на те, як у грі The Elder Scrolls V: Skyrim драконороджені вчаться ту'уму, і може натякати на ще одну можливу причину, по якій Манкар здатний носити Амулет.

Галерея Редагувати