FANDOM

Weapon ikon Молот Стендарра
ID: STENDAR_HAMMER_UNIQUE
Молот Стендарра (Tribunal)
Шкода Вага Ціна
Див. статтю 1000 130 000 Gold Skyrim
Міцність 2000
Тип Молот
Навичка Тупа зброя
Чари Пошкодження здоров'я:
1–10 од. при ударі
Зменшення запасу сил:
1–20 од. / удар, на себе
Молот Стендарра (ориг. "Stendarr's Hammer") — молот, тупа зброя у грі The Elder Scrolls III: Tribunal.
Ходять чутки, що сам бог справедливості володів цим молотом. Я схильна вірити в це, тому що марно сподіватися, щоб менший за бога підняв цей молот, не кажучи вже, щоб розмахувати ним. Цей молот потребував чотирьох осіб, просто, щоб підняти його на п'єдестал для показу.

Опис Редагувати

Молот бога справедливості Стендарра. Говорять, він настільки важкий, що нікому, окрім бога, не під силу навіть підняти його, не кажучи вже про те, щоб розмахувати. Цей молот зберігається в Музеї Артефактів Морнхолда. З чуток, знадобилися зусилля чотирьох чоловік, щоб просто підняти його на п'єдестал у виставковому залі.

Чари Редагувати

Молот зачарований на перманентне ушкодження здоров'я ворога при ударі на (1-10 одиниць), але при цьому він безповоротно (якщо не застосувати контрзаклинання) ушкоджує запас сил власника на 1-20 одиниць за удар.

Характеристики Редагувати

Дробляча, дворучна зброя:

  • Рубаючий удар: 20-100 од.
  • Ріжучий удар: 10-80 од.
  • Колючий удар: 8-10 од.

Цікавинки Редагувати

У The Elder Scrolls: Legends розширення Houses of Morrowind додало карту предмету Молот Стендарра.