FANDOM

Мірабелла Ервін
Ref ID: 0001C1B9 Base ID: 0001C1A0
Mirabelle Ervine
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 10-50
Здоров'я 150+(PC-1)×8.3
Мана 250+(PC-1)×6.7
Запас сил 50
Раса Бретон
Фракція Колегія Вінтерхолда
Локація Вінтерхолд, Колегія Вінтерхолда
Квест Відкриття невидимого, Перші уроки, Посох Магнуса, Ліквідація наслідків
Мірабелла Ервін (ориг. "Mirabelle Ervine") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
MirabelleErvine

Біографія Редагувати

Мірабелла Ервінбретонка-чарівниця, що обіймає посаду майстра-чарівника при Архімагу в Колегії Вінтерхолда. Вона вітає всіх нових учнів, видає їм одяг, проводить екскурсію по околицях і показує кімнати для прийнятих у Колегію. Досить стримана, велику частину часу проводить за читанням книг надворі.

Має міцний авторитет серед магів, і хоча формально лідером є Савос Арен, насправді вона куди більше працює на Колегію, за що і отримує пошану від колег. Багато чарівників так само упевнені, що саме вона незабаром займе пост архімага.

Грає важливу роль у квестах «Відкриття невидимого» і «Ліквідація наслідків».

Коли Довакін повертається у Колегію після знаходження Посоха Магнуса, Толфдір повідомляє, що Мірабелла пожертвувала собою заради порятунку останніх.

Проходячи повз магів, можна почути наступне: '«Мірабелли не бачив? Ні, я знаю, що вона померла, але вона інколи заглядає.»'. Не дивлячись на те, що вона гине в ході фінального завдання, у випадку, якщо гравець вирішить її воскресити (природньо, за допомогою консолі), у неї в репліках будуть фрази зі словом '«Архімаг»'. Враховуючи, що вона має досить унікальний голос на просторах Скайріму, складається відчуття, що вона повинна була залишитись у живих.

Інвентар Редагувати

Книга «Про Забуття»

Квести Редагувати