FANDOM

Bookicon Небесна твердь
ID: 0001ACD2
Book Sky 26
Вага: 1 Ціна: 5 Gold Skyrim

Bookicon Небесна твердь
ID: 0002457B
Book Obl 01
Вага: 1 Ціна: 25 Gold Skyrim

Bookicon Небесна твердь
ID: BK_FIRMAMENT
Book Morr 04
Вага: 3 Ціна: 40 Gold Skyrim

Bookicon Небесна твердь
Redguard Астрологія
Ціна: 36 Gold Skyrim

Небесна твердь (ориг. The Firmament) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

МісцезнаходженняРедагувати

The Elder Scrolls Adventures: Redguard Редагувати

  • Магазин "Книги Дж'Ффера" на острові Строс М'Кай

The Elder Scrolls III: MorrowindРедагувати

Дуже поширена книга (близько 70 примірників в грі). Найбільша їх кількість зосереджена в наступних локаціях:

  • Форт Інеевого метелика, Святилище Імперського культуBM: 13 шт;
  • Морнхолд, храм Морнхолда: офіс лорда АрхіканонікаTr: 8 шт;
  • Вівек, бібліотека Вівека: 13 шт;
  • Вівек, поселення Редоран, архіви: 5 шт;
  • Вівек, поселення Хлаалу, архіви: 5 шт;
  • Вівек, «Рідкісні Книги Джобаші»: 4 шт.

The Elder Scrolls IV: OblivionРедагувати

  • Верхній поверх Містичних архівів Університету Таїнств Імперського міста: 3 шт;
  • Особисті покої замку Бойового рогу (доповнення Фортеця Воїна);
  • Гільдія магів Коррола;
  • Великий зал Храму Повелителя хмар;
  • Покої Архімага в Університеті Таїнств Імперського міста;
  • Будинок Махая в Леявіні;
  • Випадково в асортименті торговців або рівневих скринях.

The Elder Scrolls V: SkyrimРедагувати

  • Фортеця Лихого сяйва, в кімнаті з бранцями;
  • Форт Амол;
  • Зовні печери Викупаний схил, на столі;
  • Печера Падіння Хоба, на книжковій полиці;
  • Вайтран, «Казанок Аркадії», на полиці.

ТекстРедагувати

Небесна твердь

Ффулке

Зірки, видимі в Тамріелі, розділені на тринадцять сузір'їв. Три з них є головними, їх називають хранителями. Це сузір'я Воїна, Мага і Злодія. Кожен із хранителів захищає трьох своїх підданих від тринадцятого сузір'я, Змія.

Коли сонце сходить поруч з одним із сузір'їв, починається сезон цього сузір'я. Сезон кожного сузір'я становить приблизно один місяць. У Змія немає сезону, оскільки він подорожує по всьому небосхилу, зазвичай погрожуючи одному з інших сузір'їв.

Воїн
Воїн — сузір'я-хранитель, він захищає своїх підданих під час місяця Останнього висіву. Його піддані це Леді, Кінь і Лорд. Народжені під знаком Воїна добре володіють всіма видами зброї, але мають запальну натуру.

Маг
Це сузір'я-хранитель, чий сезон — місяць Руки дощу. Його піддані: Учень, Атронах і Ритуал. Народжені під знаком Мага мають схильність до магії, але часто горді і розсіяні.

Злодій
Злодій — це останнє сузір'я-хранитель. Його час: найтемніший місяць Ранкової зорі. Піддані: Коханець, Тінь і Вежа. Народжені під знаком Злодія не обов'язково є злодіями, але вони частіше ними стають і дуже рідко трапляються. Вони, однак, часом відчуватимуть брак удачі, тому вони будуть жити менше, ніж народжені під іншими знаками.

Змій
Змій подорожує по небу. У нього немає свого сезону, але пересування його можна передбачити з певною часткою ймовірності. Ніяких певних якостей не можна виділити у народжених під цим знаком. Вони можуть бути як благословенними, так і проклятими.

Леді
Леді — одна з підданих Воїна, її час — місяць Домашнього вогнища. Народжені під знаком Леді завжди дуже приємні люди, мають велике терпіння.

Кінь
Це один з підданих Воїна, його сезон — місяць Середини року. Народжені під знаком Коня дуже нетерплячі, весь час кудись поспішають.

Лорд
Його сезон — місяць Першого висіву, він стежить за всіма у Тамріелі під час посіву. Народжені під знаком Лорда сильніше і здоровіше народжених під іншими знаками.

Учень
Сезон Учня — місяць Високого сонця. Народжені під знаком Учня схильні до магії будь-якого роду, але також і більш вразливі для неї.

Атронах
Атронах (дуже часто його називають Голем) — один з підданих Мага. Його сезон - місяць Заходу сонця. Народжені під цим знаком — природжені маги, однак, вони не можуть відновлювати свою магічну енергію.

Ритуал
Це один з підданих Мага. Його сезон — місяць Ранкової зорі. Народжені під цим знаком володіють різними здібностями в залежності від положення місяців і богів.

Коханець
Коханець — один з підданих Злодія, його сезон — місяць Сходу сонця. Народжені під знаком Коханця дуже привабливі та пристрасні.

Тінь
Сезон Тіні — місяць Другого висіву. Народжені під знаком Тіні вміють ховатися в тіні.

Вежа
Це один з підданих Злодія. Її сезон — місяць Осінніх морозів. Народжені під знаком Вежі вміють знаходити золото, а також можуть відкривати будь-які замки.

Pin-icon Нотаткау The Elder Scrolls Adventures: Redguard має текст, відмінний від наведеного у цій статті.