FANDOM

MonsterIcon Недосконалість
ID: IMPERFECT
Недосконалість (Tribunal)
LevelIcon 80

Health-icon 2000 MagickaIcon 1000 StaminaIcon 5000

Шкода 60-75
Душа 165 (велика)
Недосконалість (ориг. "Imperfect")монстр в грі The Elder Scrolls III: Tribunal.

ОписРедагувати

У Механічному місті одна з підлокацій називається «Купол Недосконалості», де є два таких створіння (і двоє дверей, і більш нічого). Судячи з місця перебування, цих істот Сота Сіл створював для того, щоб вони охороняли його. Недосконалість має обриси гуманоїда, але воістину колосальний розмір. На щастя для гравця, одна з них поламана чи недороблена, тому є взагалі статичним об’єктом, і загрози не становить. Цей механізм прикріплений тросами за "плечі" до стіни зліва від дверей до Куполу Сота Сіла.

ХарактеристикиРедагувати

Друга Недосконалість, яка стоїть праворуч від тих же дверей, цілком справна, і нападе на протагоніста. Ця істота має 80-й рівень — найбільший серед істот і НІПів у грі (крім Альмалексії та Вівека), у зв’язку з чим всі її навички рівні 100. Атрибути: Сила, Спритність, Витривалість і Вдача — по 100, Сила волі та Інтелект — 80, Швидкість і Привабливість — по 75 і 50, відповідно. Недосконалість має стріхозривальний набір опорів: повний імунітет до звичайної зброї, хвороб та отрут, а також 100 %-й опір паралічу, і ще опори струму, вогню та холоду — по 50 %.

У ближньому бою цей механізм наносить від 60-ти до 75-ти одиниці шкоди (три атаки з однаковим діапазоном), а ще вміє метати блискавки — це «Струм фабриканта» (незважаючи на назву, таке заклинання є лише у Недосконалості):

  • шкода струмом 60-100 од., на 50 футів, на ціль;
  • вразливість до струму 50 ол. на 5 сек, на 50 футів, на ціль.

Підсумкова вартість цього заклинання — близько 96 мани, але не думайте, що вона так вже й швидко вичерпається: Недосконалість має ще одну чарівну здібність: «Відбудова» — відновлення по одній одиниці здоров’я та магії, постійно.

НотаткиРедагувати

  • Єдиний предмет, який можна знайти на тілі цієї істоти — еліксир Недосконалості, дуже корисна мікстура, яка відновлює по 20 одиниць здоров’я, запасу сил і магії протягом 20 секунд. Правда, є свідчення гравців, що те зілля «випивав» сам механізм.
  • Незважаючи на всю свою серйозність, Недосконалість не є "босом", а лише "міні-босом" Механічного міста, у чого гравець пересвідчиться, виконуючи квест «Божевільний бог».
  • Недосконалість також з’являється у The Elder Scrolls Online як груповий бос.