FANDOM

Bookicon Ніч Сліз
ID: 0004D249
Book Sky 21
Вага: 1 Ціна: 5 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Поцуплені книги
Ніч Сліз (Night of Tears) — книга в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Книги (Skyrim)».

Pin-icon НотаткаЦе стаття про книгу. Про подію дивіться: Ніч Сліз (подія)

Місцезнаходження Редагувати

Опис Редагувати

Книга, написана данмером Дранором Селетом, у якій наводиться аналітика подій Ночі Сліз, а також знахідки, яка була знайдена переселенцями-атморанцями у недрах земель під Саарталом.

Текст Редагувати

Автор: Дранор Селет

Саартал посідає важливе місце у історії Скайріму, навіть якщо його назву пам'ятають лише одиниці. Це одне з перших великих поселень найперших нордів, та й узагалі людей у Скайрімі, один з головних оплотів їх цівілізації. Він був також місцем страшного кровопролиття, відомого як Ніч Сліз, коли ельфи намагалися вигнати нордів із нової батьківщини, але досягли успіху лише в тому, що відчули на собі увесь гнів Ісґрамору та його П'ятсотьох Соратників, який вигнав їх із Скайріму та зробили його домівкою для свого народу.

Того, що відомо про події тих років, досить мало. Що точно сталося тоді, у ту рокову ніч, коли Саартал було зруйновано? Що спровакувало ельфів на жорстокість й спонукало нордів до настільки же жорстокої відповіді?

Трактат[1] високого ельфа Вінгальмо про предків альтмерів каже, що ельфи Скайріму часів Меретичної Ери разом із ранніми двемерами, мали високорозвинену культуру, що не мала рівних у Тамріелі. Вони були не по періоду історії, у якому жили, просунутими. Вінгальмо не приводить конкретних пояснень щодо подій тих років, хоча ця праця, на відміну від ранніх робіт Хесефа Хирірниса, дає змогу висунути припущення, що за тими подіями усе ж стояло щось більше.

Справжні причини Ночі Сліз залишаються поки для нас невідомими, але я вважаю, що на кін тоді поставлено було щось більше, ніж контроль над землями Скайріму. Я думаю, що події у недрях Саарталу були сконцентровані над чимось конкретним.

Норди знайшли щось глибоко під землею, коли будували своє місто. Вони спробували зберегти знахідку в таємниці, але ельфи дізналися про неї і зажадали володіти нею. Тому вони і штурмували Саартал: вони хотіли не вигнати нордів, а дістати могутній артефакт. Я думаю, що Ісграмор знав, що саме ельфи знайдуть під Саарталом, і зібрав своїх людей, щоб відбити дорогоцінну знахідку. Коли норди знову отримали контроль над Скайримом, вони поховали предмет чвар глибоко під землею та запечатали його.

Час позбавив нас цього знання, але сподіваюся, що щось колись підтвердить правоту моїх слів. Ми докладемо усіх зусиль, щоб знайти Саартал та втрачений скарб.

Квести Редагувати