FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракони (Skyrim)».
DragonIcon Одавінг
ID: REF: 00045921 BASE: 00045920
Одавінг
LevelIcon 20-40

Health-icon 1421-3071 MagickaIcon 150 StaminaIcon 164-264

Душа Душа дракона
Одавінг (ориг. "Odahviing")дракон, персонаж в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Це дракон, ймовірно убитий у ході війни Драконів. Згадка про нього як про мертвого є в «Атласі драконів». Був похований у кургані на південному сході Скайріму, недалеко від Ріфтена.

Ім'я Одавінг (Odahviing) на мові дов — Dragon ODragon DDragon ahDragon VDragon iiDragon NDragon G розшифровується як «Од (Od)» + «А (Ah)» + «Вінг (Viing)», і перекладається — «Сніг» + «Мисливець» + «Крило». Дослівно — «Сніговий Крилатий Мисливець».

ПояваРедагувати

Зустріч з Одавінгом чекає вас у ході головної сюжетної лінії. Цього дракона треба буде заманити в пастку у Межу дракона. Щоб його туди призвати, ви отримаєте крик «Заклик дракона», а щоб полонити, спершу використовуйте «Драконобій», потім заманюйте його під ярмо, що звисає зі стелі. Унаслідок переговорів Одавінг перейде на вашу сторону і погодиться служити вам, оскільки розчарувався в Алдуїні і сумнівається в його праві на владу. Завдяки Одавінгу ви зможете взнати, де знаходиться портал у Совнгард, і дістатися до нього.

GalleryРедагувати