FANDOM

Bookicon Oрдo Лeгioнiс
ID: BK_ORDOLEGIONIS
Book Morr 28
Вага: 3 Ціна: 30 Gold Skyrim
Oрдo Лeгioнiс (Ordo Legionis) — книга в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Де знайтиРедагувати

  • Замок Ебенгард
  • Форт Даріус
  • Форт Місячного Метелика
  • Форт Пелагіад

ТекстРедагувати

ПРИМІТКА: Введення в Імперський легіон.

Найбільш дисциплінована і ефективна військова сила в історії, Імперські легіони гарантують мир і верховенство закону в Імперії. При потребі, гарнізони легіонів можуть бути швидко мобілізовані для захисту від вторгнень або внутрішніх заворушень, за винятком району Морровінда - Вварденфелла, де місцеві форти допомогатимуть впровадженню закону і порядку, забезпечують додатковий захист та підтримку для місцевих підрозділів охорони Храму та Великих Домів Хлаалу, Редоран і Тельванні.

Є п'ять легіонів, що розташовані гарнізонами на Вварденфеллі. Три міські гарнізони - Форт Місячного Метелика в Балморі, Форт Строкатого Метелика в Альд'руні і Форт Пелагіад в Пелагіаді - знаходяться в повному складі. Разквартирований в замку Ебонхарта Легіон Сутінкового Метелика є елітним гвардійським підрозділом, і тому також перебуває у повному складі. Прикордонні гарнізони, Форт Даріус в поселенні Гнісіс, в даний час єдиний неповний гарнізон на Вварденфеллі. Кваліфіковані громадяни, які бажають вступити до Імперського легіону повинні звернутися до командира цього гарнізону, генерала Дарія.

Легіон відбирає кандидатів за такими критеріями, як витривалість, солдатська доблесть, особиста благонадійність, громадянська мужність, бо служба в легіоні є зразком виконання Імперського громадянського обов'язку. Від солдатів очікується майстерне володіня довгими мечами, списами і дроблячою зброєю. Солдати легіону тренуються із щитами і у важких обладунках і повинні вміти як відбивати удари, так і пересуватися у важкій броні.

Як лицар або солдат, ви повинні майстерно опанувати довгі клинки, спис, та дроблячу зброю. Ви повинні блокувати всі удари які зможете, а пропущені відбити вашою важкою бронею. Рекрути повинні також володіти відмінною фізичною підготовкою, яка є необхідною для маршів на великі відстані з повною викладкою, для наступу і маневру, для швидкого вступу в сутичку і тактичного відступу з поля бою.