FANDOM

Попільний вампір
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Ash vampire
LevelIcon 30

Health-icon 300−440 MagickaIcon 350−500 StaminaIcon 600−900

Душа 360 (величезна)
Попільний вампір (ориг. "Ash Vampire")попільний монстр в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.
Головні серед його слуг — його сім братів, попільні вампіри, могутні породження Серця і загадкові чарівники давнини. Ці сутності здаються мертвими, але вони завжди відроджуються у Серці. Якимось чином Дагот Ур віддав їм частину свого безсмертя. Або, може бути, вони досягли цього самі, за допомогою традиційного чародійства.

ОписРедагувати

Попільний вампір — різновид попільних монстрів, що займають вищий щабель в ієрархії слуг Шостого Дому на момент подій гри (427 рік 3Е). Незважаючи на таку назву, вони не є вампірами в класичному розумінні цього слова і не мають ніякого відношення до нежиті, тому заразитися вампіризмом від них неможливо. Можливо, вони отримали таку назву через деяку зовнішню схожість з вампіром: довгі фаланги пальців рук, що закінчуються не менш довгими кігтями, і блідо-сірий, попільний відтінок шкіри, також характерний для вампірів.

Усі попільні вампіри є данмерами чоловічої статі. Вони високого росту, худорляві і мають атлетично складене тіло, з одягу носять тільки пояси з пов’язкою на стегнах золотисто-червоного кольору і з зображенням чоловічого черепа на пряжці. Також це єдині данмери у грі, які носять бороду, заплетену на двемерський манер, і головні убори у формі півкола, імовірно виготовлені з двемерського металу, і що нагадують давньоєгипетські головні убори фараонів.

Попільних вампірів можна зустріти тільки у фортецях Шостого Будинку, що знаходяться в околицях Червоної гори. Усі вони є володарями унікальних артефактів, два особливо цінних, які брати охороняють за дорученням Дагот Ура. Саме тому у грі немає "звичайних", безіменних попільних вампірів — кожен має ім'я, неповторні характеристики і набір заклинань та предметів.

ПредставникиРедагувати

Усього у грі представлено сім попільних вампірів. Вони є унікальними і, на відміну від багатьох інших попільних монстрів, не з’являються знову через деякий час після смерті.

Зображення Ім’я та ID Трофеї Локація
Дагот Араїніс Дагот Араїніс
dagoth araynys
Перстень душі, амулет Шостого дому, солі попелу Мамея, зона «Святилище Чорної надії»
Дагот Вемін Дагот Вемін
dagoth vemyn
Роздільник, амулет Зцілення серця, амулет Шостого дому, солі попелу Вемінал, зона «Зал гривни»
Дагот Гільвот Дагот Гільвот
dagoth gilvoth
Перстень крові, амулет Шостого дому, солі попелу Дагот Ур, зона «Нижній прохід»
Дагот Одрос Дагот Одрос
dagoth odros
Амулет Серцевого вогню, ключ Дагота Одроса, амулет Шостого дому, солі попелу Одросал, зона «Двемерська академія»
Дагот Турейнул Дагот Турейнул
dagoth Tureynul
Амулет Серцевого бринькоту, ключ Дагота Турейнула, амулет Шостого дому, солі попелу Турейнулал, зона «Бібліотека Каґренака»
Дагот Утол Дагот Утол
dagoth uthol
Пояс Серцевого вогню, амулет Шостого дому, солі попелу Когорун, зона «Подих Чарми»
Дагот Ендус Дагот Ендус
dagoth endus
Амулет Інеєвого серця, амулет Шостого дому, солі попелу Ендусал, зона «Студія Кагренака»

Зв’язок з Дагот УромРедагувати

Попільні вампіри є братами та вірними слугами Дагот Ура, звуть себе «породженнями серця»[1]. Завдяки цим родинним зв’язкам, крім високого статусу у Домі Дагот, вони отримали доступ до Серця Лорхана, звідки черпають свою силу і безсмертя[1]. Навіть якщо хтось з братів помре, Дагот Ур, використовуючи силу Серця, перенесе їх назад в часі, тим самим повернувши до життя. Але є у зв’язку «Дагот Ур-Брати-Серце Лорхана» і вразливе місце: якщо хтось із братів загине, то це послабить[2] Дагот Ура; Pin-icon Приміткав грі це виражається зниженням параметрів Сила, Швидкість і Сила волі на 5 пунктів кожний, зменшення балів здоров'я і запасу сил на 50 пунктів, зменшення балів магії на 250 пунктів — за кожного вбитого попільного вампіра.

Якщо ж загине сам Дагот Ур, то усі його брати миттєво помруть, втративши зв’язок зі своїм повелителем і з силою Серця.

ПриміткиРедагувати

  • У Construction Set можна побачити, що всі ці істоти використовують як "джерело звуку" Дагота Ендуса, крім нього самого — у нього графа "Sound Gen Creature" порожня.
  • Попільний вампір як окремий клас істот згадується в книзі «Вампіри Вварденфелла, том 1»: «Попільний вампір» з легенд Ешленда — не живий мрець. Чарування і благословення, що діють на живих мертвеців, за чутками, не мають жодного впливу на цих істот. Жоден екземпляр так і не був вивчений, і ніякі дослідження не пов’язують ці легенди з відомими кланами вампірів Тамріелю".
  • У грі є два персонажі, крім Вівека, з яким можна поговорити на тему попільних вампірів при рівні стосунків не менше 30 пунктів. Це босмер Смоки Морт у Трактирі Варо та імперка Вала Катрасо у будівлі Гільдії магів Альд’руна. Якщо згадати цю тему у діалозі з ними, то вони скажуть наступне: «Попільні вампіри — це безсмертні магічні істоти, що володіють неймовірними силами. Близькі родичі та віддані прихильники Диявола Дагот Ура, вони поділяють його надприродну життєздатність».
  1. 1,0 1,1 Про це каже Дагот Одрос, якщо торкнутися теми поєдинку в ході діалогу.
  2. За початковим задумом розробників, загибель кожного з семи братів Дагот Ура повинна була послаблювати його. Однак, через специфічну роботу скриптів, це можливо тільки у тому випадку, якщо спочатку відвідати Дагот Ура, і тільки потім — усіх його братів. Також варто пам’ятати, що послаблення буде працювати тільки під час першого бою з главою Шостого дому. При другій же зустрічі, в покоях Акулахана, ці скрипти працювати не будуть.