FANDOM

DGV-LDG-R
Пробудження
ID: DLC1VQ01
Awakening
Пробудження Серани
Огляд
Фракція Сторожа світанку
Локація Форт Варти світанку
Тип Квест основного сюжету
Попередній квест Сторожа світанку (Квест)
Наступний квест Кровні узи

70px Отримання 70pxРедагувати

Увійшовши в форт Варти світанку, головний герой застане сцену розмови Израна Дозорця Толана. За словами останнього стане зрозуміло, що їх фракція зазнала поразки у війні з прислужниками даедра і вампірами. Він розповість, що вампіри влаштувалися в печері Крипта Нічний Порожнечі. Також, за його словами, в цій печері знаходиться якийсь артефакт, який дуже важливий для вампірів. По закінченню розмови Ізран відправить вас саме в цей склеп розвідати, що шукають вампіри, і принести шукане в форт.

70px Крипта Нічний Порожнечі 70pxРедагувати

У крипті ви знайдете труп Дозорця Толана. Просувайтеся до наступної локації, по дорозі борючись з вампірами, гончаками, скелетами і драуграми.

70px Печера Нічний Порожнечі 70pxРедагувати

Ввійшовши в печеру, ви почуєте розмова між вампіром Локілом та Дозорцем Адалвальдом. Локіл з іншим вампіром намагаються з дозорного вибити якусь інформацію, але той нічого не каже, за що вони його вбивають. Спускайтеся вниз і зачищайте зал. Після зачистки, підходите до центру і натисніть на кнопку. Дивіться коротку заставку і, після цього, починайте рухати жаровні. Щоб правильно їх розташувати, знайдіть першу лінію магічного полум'я і штовхніть жаровню на кінець лінії, лінія продовжить рух і зупиниться в тому місці, куди потрібно посунути наступну жаровню. Коли всі жаровні будуть правильно розташовані, почнеться трансформація залу. У центрі виїде саркофаг, який треба відкрити. Всередині виявиться Сьорана. Коли ви поговоріть з нею, квест закінчиться.

70px Стадії квесту 70pxРедагувати

Шаблон:Стадії квесту

70px Галерея 70pxРедагувати