Процессус Вітелліус
Base ID: PROCESSUS VITELLIUS
Процессус Живий.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 7
Здоров'я 0
Мана 96
Запас сил 192
Раса Імперець
Фракція Мертві персонажі
Локація Сейда Нін
Квест Смерть збирача податків
Процессус Вітелліус (ориг. "Processus Vitellius") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Біографія[ред. | ред. код]

Про цю особу нам невідомо майже нічого. Гравець знаходить його вже у незавидному положені: він лежить мертвий лицем до землі, а його їдять щури і фуражири.

Труп

Процессус був збирачем податків, тому в його кишенях можна знайти 200 золотих і податкову відомість. З його роботи зрозуміло, що його не любили, от він і заплатив за це життям. Містечко маленьке, тому вбивцю можна знайти відразу. Це - Форін Гілніт, місцевий рибак. Як пізніше з'ясувалося, він не лише вбив бідолаху, а й забрав його перстень.

Якщо провести невеличке розлідування, то можна дізнатися і про його другу половинку — Тавер Ведрано. Якщо повідомити їй про смерть її коханого, та попросить помститися за його смерть та повернути їй кільце, яке вона йому подарувала незадовго до погибелі.

Цікавинки[ред. | ред. код]

  • У Процессуса нема власного будинку в місті. Імовірно він жив у імперській Канцелярії. Втім, можливо, Bethesda просто не захотіла робити йому свій дім через непотрібність його як персонажа.
  • Cхоже, що імперські агенти не платять податків, бо ні Сокуціуса, ні інших імперських вартових і служителів нема в списку.