FANDOM

Bookicon Путівник по Імперському місту
ID: 00024562
Book Obl 02
Вага: 1 Ціна: 1 Gold Skyrim
Путівник по Імперському місту (Guide to the Imperial City) — книга в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписанняРедагувати

Це одна з восьми книг, що складають серію робіт Алессії Оттус, яка має на меті познайомити читача з містами Сіроділу. Однак погляд автора досить суб'єктивний і відображає точку зору представника обмеженого громадського класу багатих, зарозумілих і схильних до обскурантизму громадян Імперії.

МісцезнаходженняРедагувати

  • Одна з найпоширеніших книг, зустрічається повсюди.

ТекстРедагувати

Путівник Алессії Оттус
по Імперському місту

Хвала Акатошу! Нехай буде благословенна Імперія і всы її громадяни! Я — Алессія Оттус, і я хочу розповісти вам все про столицю Імперії.

* Імперське місто *

Хто, як ви думаєте, живе в столиці Імперії? Уріель Септім, імператор Тамріеля, захисник віри, нащадок святого Тайбера Септіма, лорда Талоса, бога державності і закону серед благословенних Дев'яти богів. Всі знають, що імператор — свята людина; він часто відвідує Храм Єдиного і молиться Дев'яти і всім святим.

А де він живе? Зрозуміло, в Імперському палаці, у Вежі Білого золота, яка була побудована багато століть тому айлейдами - язичниками, котрі поклонялися даедра. Потішно, що монумент, зведений силами стародавньої імперії зла, тепер став символом справедливості і благочестя нашої Імперії.

Відвідувачі Імперського палацу люблять гуляти між могил святих, імператорів, графів і великих магів і милуватися на могутню Вежу Білого золота, яку видно з будь-якої частини міста.

Навряд чи вас впустять в зал Ради Старійшин, але, принаймні, ви зможете подивуватися на незвичайні стародавні обладунки, які носять місцеві правоохоронці.

* Райони Імперського міста *

Імперське місто розділене на десять районів. У центрі міста знаходиться Імперський палац. Решта районів зосереджені навколо нього. На північному заході знаходиться приємний житловий район під назвою Ельфійські сади.

На заході знаходиться район Талос-Плаза, в якому живуть найзаможніші городяни. На південному заході знаходиться Храмовий район, а за ним, за межами міських стін, розмістився Портовий район. На південному сході знаходиться імперський Дендрарій, а за ним, за межами міста, височіє цитадель безбожництва - Університет чарівництва Гільдії магів. На сході розташована горезвісна Арена. Нарешті, на північному сході від палацу знаходиться Торговий район, де можна купити все, що завгодно, а за ним, поза межами міста, ховається Імперська в'язниця.

* Храмовий район *

Я сама живу тут і вважаю цей район дуже хорошим. Можете заглянути до мене, коли прийдете поклонитися в Храмі Єдиного. Район дуже чистий і охайний, тут живуть тільки хороші і виховані люди, не рахуючи, звичайно, бездомних жебраків — але це загальна проблема для всього Імперського міста.

* Дендрарій *

У цьому ретельно доглянутому саду ви знайдете знамениті статуї всіх Дев'яти Божеств. У центрі саду височіє статуя лорда Талоса, імператора Тайбера Септіма. Може здатися дивним, що це почесне місце займає Талос, а не Акатош, головний з богів. Вина за це ганебне упущення цілком лежить на Раді Старійшин, яка хотіла таким чином підлестити синам Талоса.

* Торговий район *

Біля дверей Імперської палати торгівлі завжди товпиться безліч людей, які очікують своєї черги, щоб подати скаргу на торговців, що їх ошукали. Це дуже брудне місце. Тут і там височіють нерівні купи ящиків, всюди ростуть гриби і мох, бруківка покрита цвіллю і брудом. Якщо є така можливість, краще пошліть за покупками прислугу, а самі в цей час погуляйте в дендраріумі.

* Університет чарівництва *

Це місце — осередок безбожництва і блюзнірства, справжня клоака. Ви навряд чи побачите всіх цих магів і їх учнів на свіжому повітрі — ні, вони вважають за краще сидіти в своїх темних лабораторіях, займаючись богопротивними дослідженнями і читанням єретичних книг.

Усередині вежі Архімага знаходиться обсерваторія, давній механізм, який маги використовують для вивчення неба. Дурні! Замість того, щоб на власні очі захоплюватися дивом творіння Дев'яти і підносити їм молитви, вони витрачають час на метушню з якоюсь безглуздою і дорогою машиною!

Стверджують, що в архівах магів знаходиться безліч рідкісних книг, але для сторонніх доступ до цих книг закритий. Праведних людей це не повинно засмучувати, бо всі ці книги напевно повні різних дурниць і нісенітниць.

* Портовий район - Імперський порт *

Це воістину жахливе місце. Тут цілком можна наштовхнутися на тіло вбитої жінки або навіть дитини. Немає більш нечестивих і грішних людей, ніж торговці і моряки, і саме тут вони збираються разом, щоб придумати, як би ще обдурити чесних громадян і відібрати у них зароблені важкою працею гроші. Азартні ігри, работоргівля, споживання скуми і інші, ще більш ганебні справи, творяться на складах і кораблях цього порту. А куди дивиться міська варта, запитаєте ви? Її, схоже, все це не цікавить.

* Імперська в'язниця *

В'язниця — це жахливе, темне, сире і брудне місце, з усім супутнім набором ланцюгів, кайданів і інструментів для тортур. Але чи бачила я в камерах хоч одного ув'язненого? Ні! На мій погляд, всі ці порожні камери найкраще свідчать про лінь і байдужість міської варти!

Вартові патрулюють всі вулиці Імперського міста. Зазвичай вони ходять групами, тому що навіть вони бояться бандитів і головорізів, які наводнили столицю Імперії. Чому б варті не замкнути в камерах хоча б нахабних жебраків? Злочинці відчувають себе настільки впевнено, що навіть мають нахабство не приховувати своєї професії від перехожих. Один зустрінутий мною розбійник навіть хвалився, що вкрав зброю і обладунки зі складу Імперського легіону! Наскільки ж ледачими і байдужими повинні бути вартові, щоб дозволити статися такому? У них немає ні сорому, ні совісті, а їхні продажні командири, не криючись, беруть хабарі від тих, кого повинні кидати за грати.

* Арена *

Я не хочу розповідати про це місце, так як добре вихованій людині тут нічого робити. Сюди приходять тільки дурні і ледарі, які бажають поставити свої гроші на результат кривавої сутички, або, того гірше, самим пролити кров на пісок арени. Краще б ці люди зайнялися винищенням грабіжників і бандитів, які відчувають себе господарями на дорогах Імперії.

Хай благословлять і оберігають вас Дев'ять божеств!