FANDOM

Bookicon Путівник по Чейдінхолу
ID: 00024561
Book Obl 07
Вага: 1 Ціна: 1 Gold Skyrim
Путівник по Чейдінхолу (Guide to Cheydinhal) — книга в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписанняРедагувати

Це одна з восьми книг, що складають серію робіт Алессії Оттус, яка має на меті познайомити читача з містами Сироділу. Однак погляд автора досить суб'єктивний і відображає точку зору представника обмеженого громадського класу багатих, зарозумілих і схильних до обскурантизму громадян Імперії.

МісцезнаходженняРедагувати

  • Одна з найпоширеніших книг, зустрічається повсюди.

Текст книгиРедагувати

Путівник по Чейдінхолу
Автор: Алессія Оттус.

Аркей, благослови мої тіло і душу! Я — Алессія Оттус, і я хочу розповісти вам все про Чейдінхол. Перше враження про Чейдінхол зазвичай пов'язане з його широкими зеленими скверами, доглянутими садами і сумними вербами, що ростуть на берегах Корболо. Чейдінхол виглядає процвітаючим містом, будинки в ньому чисті, акуратні, вони побудовані з світлого каменю і прикрашені чудовими вітражами, металевими ґратами і різьбленим деревом.

Але що ховається за цією чарівною зовнішністю? Злочини! Скандали! Корупція!

Чейдінхол розділений на три райони. Замок височить на пагорбі в північній частині міста. Біля підніжжя пагорба через все місто, від західних до східних воріт, проходить мощена дорога. З півночі на південь через місто протікає річка Корболо, що розділяє південний Чейдінхол на два райони: житловий на сході і ділової на заході. У діловому районі розміщені всі крамниці, готелі і гільдії. У житловому районі височить каплиця, оточена будинками міщан. У північній і південній частинах міста через річку перекинуті різьблені дерев'яні містки, при цьому в південній частині річка утворює невеликий чудовий острівець зі своєрідним диким парком.

Хоча Чейдінхол стоїть на Нібенейській землі, його культура була багато в чому сформована темними ельфами, що переселилися сюди з Морровінду за останні півстоліття. Багато з цих емігрантів бігли від суворих дикунських звичаїв Морровінда і непохитної теократії Храму. Вони прибули в Сироділ в пошуках кращого життя, сподіваючись на заступництво Аркея.

Одним з цих емігрантів був і нинішній граф. У Морровінді Андел Індаріс належав до дому Хлаалу, і він переїхав до Чейдінхолу, прагнучи знайти найкраще застосування своїм талантам. Його несподіване піднесення до найвищих кіл сиродільської знаті складно пояснити, і багато найстаріших сімей Імперії вважають його просто нахабним вискочкою. Однак, коли дружину графа, леді Ллатасу Індаріс, виявили мертвою біля підніжжя сходів в тронному залі зі слідами сильних побоїв на тілі, це викликало страшний скандал. Чутки про легковажний способі життя графа, його спалахи люті і кричущому безбожництві наштовхують на думку про те, якого роду таємниці ховаються за смертю графині.

Каплиця Аркея в Чейдінхолі не користується особливою популярністю. Граф подає своїм людям поганий приклад; за весь час свого правління він ні разу не заходив до каплиці. Ймовірно тому, що граф, як і всі грішники, боїться гніву Дев'яти! Примас Чейдінхола, священик і цілитель — всі прекрасні люди, вірні послідовники істинної віри, але найбільш шанованим кліриком каплиці є знаменитий Ерранділ, живий святий Аркея, що веде непримиренну боротьбу з некромантією, що практикується в Гільдії магів і Імперському бойовому коледжі.

Обидва готелі Чейдінхола виглядають дуже респектабельно. Однак якщо «Новими землями» управляє темний ельф, підступна і злісна богохульніця і грубіянка, то господиня корчми «Чейдінхольский міст» — освічена і благочестива імперська матрона. Так що я впевнена, ви зрозумієте, в якому готелі вас смачно нагодують, не обрахують, і де можна провести ніч в чистій постелі, не побоюючись за своє життя і гаманець. Власник книгарні Чейдінхола, аргоніанка на ім'я Мак-На — грубе, найневихованіше створіння, яке мені тільки доводилося зустрічати. Однак, вибір книг в її крамниці вражає, а ціни зовсім невисокі.

Навіть найбідніші будинки Чейдінхолу утримуються в чистоті і порядку, а галявини і кущі підстригаються вчасно. Власники будинків завжди раді гостям, і вони із задоволенням покажуть вам свої чудові житла і вишукані меблі. Однак не дайте їх показній привітності обдурити себе! Багато з жителів виглядають цілком респектабельно, але варто їм відкрити рот, як назовні виходить їх справжня сутність. Це грубіяни, брехуни і богохульники, які швидше за все вб'ють і поховають вас в своєму підвалі, ніж скажуть щось пристойне! Не дивно, що багато хто з цих грубіянів — орки.

Однак вам неодмінно треба зайти в будинок найвідомішого жителя Чейдінхолу, всесвітньо відомого художника Райта Літандаса. Часто він замикається в своїй майстерні, щоб попрацювати над черговим шедевром, але навіть в цьому випадку його гостинна дружина люб'язно покаже вам картини, розвішані по всьому будинку.

Дотримуйтесь заповідей Дев'яти!