FANDOM

Руйнування (Oblivion)

У The Elder Scrolls IV: Oblivion навичка Руйнування входить до групи магічних навичок і перебуває під керуванням атрибуту Сила волі. У цій школі спеціалізуються вчені Гільдії магів Скінґраду.

Опис Редагувати

Розряди у повітрі! Це ти читаєш заклинання школи Руйнування?
― Так персонажі коментують високий рівень розвитку навички.

Альтмери і данмери починають гру з +10 до Руйнування. Вампіризм, залежно від стадії, підвищує рівень навички від +5 до +20.

Руйнування є головною навичкою для таких класів: Бойовий маг, Хрестоносець, Цілитель, Маг, Клинок ночі, Чарівник, Заклимечник, Мисливець на відьм.

Ефекти Редагувати

Школа Руйнування зосереджується на нанесенні шкоди ворогу у той чи інший спосіб. У першу чергу це стихійна шкода (вогонь, холод та струм), витягання атрибутів, характеристик та навичок, а також додавання вразливості. Ще Руйнування пошкоджує обладунки та зброю, і отруює.

Ефекти цієї школи мають такі графічні іконки:

  • Oblivion drain — поглинання атрибуту або характеристики.
  • Oblivion damage — пошкодження атрибуту або характеристики.
  • Oblivion disintegrate — дезінтеграція обладунків або зброї.
  • Oblivion fire — шкода вогнем, Oblivion frost — шкода холодом, Oblivion shock — шкода струмом.
  • Oblivion weakness — вразливість до хвороб.
  • Oblivion poison damage — отрута або вразливість до отрути.
  • Oblivion fire — вразливість до вогню, Oblivion frost — вразливість до холоду, Oblivion shock — вразливість до струму.
  • Oblivion weakness — вразливість до звичайної зброї.

Oblivion stuntedmagicka — завмерла магія: негативний ефект, що належить до школи Руйнування.

Вчителі Редагувати

  1. Новачок: Трейвонд Редгард, Гільдія магів Чейдінхолу.
  2. Учень: Дж'Скар, Гільдія магів Бруми (або Університет таємниць).
  3. Мандрівник: Дельфіна Дженд, Гільдія магів Бравіла.
  4. Мандрівник: Марк Гулітт, Гільдія магів Анвіла.
  5. Майстер: Бралса Андарен, знайти її можна біля дорожного святилища Кінарет на північний захід від Скінґраду.

Підручники Редагувати

  • «Жахи замку Ксір»
  • «У відповідь на доповідь Беро»
  • «Коментарі до Міфічного Світанку, том 2»
  • «Гіпотетична зрада»
  • «Мистецтво бойової магії»
  • «Таємниця Талари, книга третя»

Секрети зростання навички Редагувати

Щоб навичка зросла, мішень застосування має бути живою (мається на увазі, що не статуя чи опудало, і не вже труп). Якщо бажаєте прискорити навчання, а підручники та вчителі не задовольняють потреб, тоді вам дорога до Вівтаря створення заклинань. Створіть там заклинання із одним (чи кількома) ефектом Руйнування, і застосуванням "на себе". Накладаючи таке штучне заклинання, можна разом із Руйнуванням збільшити Відновлення (чари зцілення та відновлення атрибутів), Містицизм (розвіяння), або, якщо обрати дезінтеграцію і мати ремонтні молотки, навичку Зброяра.