FANDOM

ON-mapicon-Місто Менше інформації:
Ріфтен
Ріфтен (Online)
Прапор На мапі
Прапор Пакта Чи є мапа з розташуванням цього міста?
Тоді завантажте її!
План міста
Ріфтен (Online план)
Провінції Скайрім
Регіон Ріфт
Ріфтен (в ориг. Riften) — місто у грі The Elder Scrolls Online.
Elements-icon Узагальнююча стаття:  «Міста (Online)».

Опис Редагувати

Ріфтен - місто, розташоване в східній частині регіону Ріфт, Скайрім. Один із способів дістатися до нього - рухатися з Німалтена на схід. Також можна скористатися мережею дорожніх святилищ. Дорожнє святилище Ріфтена знаходиться в центральній частині міста.

Це найбільше місто південно-східної частини Скайріма. Воно розташоване на східному березі озера Хонрік. У місті є свій порт, дорожнє святилище і два відділення основних гільдій Тамріеля. Крім цього Ріфтен є великим торговим центром.

Райони Редагувати

Умовно Ріфтен можна розділити на кілька районів: Ріфтен-Північ, Ріфтен-Схід-Південь, Ріфтен-Захід-Центр. Чіткого поділу на житлові або адміністративні райони в місті немає.

Ріфтен-Північ Редагувати

Північний район включає в себе передмістя, в яких проживала велика кількість фермерів, що забезпечували місто харчами.

Ріфтен-Схід-Південь Редагувати

Цей район забудований переважно житловими будинками. Тут знаходиться таверна, представництва гільдій, дорожнє святилище і частина житлових будинків. За міською стіною знаходиться стайня.

Ріфтен-Захід-Центр Редагувати

У цьому районі зосереджені магазини і ремісничі майстерні міста. Крім цього на заході міста знаходиться пристань. Частина житлових будинків знаходиться в цій частині Ріфтена.

Квести Редагувати

Ебонхартський Пакт Редагувати

Гільдія бійців Редагувати

Гільдія магів Редагувати

Побічні квести Редагувати

Також дивіться Редагувати