FANDOM

Сердце Oblivion іконка
Серце даедра
ID: 0001EC8F
Сердце даедра (Oblivion)
Вага: 2 Ціна: 25 Gold Skyrim
Алхімічні ефекти:

Відновлення здоров'я
15 на 1 сек сек.

Електричний щит
30 на 1 сек сек.

Пошкодження магії
45 на 1 сек сек.

Мовчання
0 на 60 сек сек.

Джерело: Дремора (Oblivion)

Серце даедра (Daedra Heart) — алхімічний інгредієнт у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Серця даедра беруться з тіл кількох гостей з Облівіону: дремора, зівілаї, та авроріанців. Цей інгредієнт має два позитивних ефекти, та два негативних.

Місцезнаходження Редагувати

У грі всього лише чотири зібраних серця даедра:

  • 1 шт. у продажу у крамниці "Головний інгредіент", Ринковий район Імперського міста.
  • 1 шт. у будівлі Гільдії бійців Анвіла, приміщення Контора компанії.
  • 1 шт. у ріїнах Сейятатар.
  • 1 шт. у контейнері "Відразливий" у Жарі ненависті у одному з випадкових світів Облівіону (мається на увазі один із варіантів Мертвих земель). Цей світ можна відвідати декілька разів, і декілька разів забрати серце.

Ще один зразок є у низині Глибока зневага, яка додається доповненням The Elder Scrolls IV: The Vile Lair.

Добування Редагувати

Значно простіше зібрати серця з тіл істот. Дремора вельми поширені у Мертвих землях, хіба що на ранніх рівнях їх не зустрінеш. Іноді зустрічаються і в сиродільських локаціях у якості рівневих монстрів-даедра. Один гарантований дремора є Гроті чарівника під Бравілом.

Зівілаї починають з’являтися з 22-го рівня персонажа. Авроріанців легко знайти у руїнах Гарлас Малатар, де вони доступні навіть після пройдення сюжетної лінії Knights of the Nine.

Інше Редагувати

  • На серце даедра діє магія скрині архімага.
  • Людське серце повністю таке ж саме: на вигляд, і за властивостями.
  • Одне серце даедра треба покласти на вівтар, щоб поговорити з Боетією. (20+ рівень)
  • 20 сердець даедра та 20 жменьок праху вампіра треба для поновлення у Гільдії магів, якщо вас вигнали.