FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Істоти (Arena)».
StromcloakCamp.svg Сніговий вовк
Сніговий вовк (Arena)

Health-icon 15-30

Шкода 1-12
Сніговий вовк (ориг. "Snow Wolf")тварина в грі The Elder Scrolls: Arena.
Ходять чутки, що далеко на півночі є більш небезпечна порода звичайного вовка.
Ці Снігові Вовки, як кажуть, мають здатність заморозити свою здобич за допомогою якоїсь магії.
― Офіційний довідник гравця Arena

Опис Редагувати

Attributes
Сила 20
Інтелект 10
Сила волі 10
Спритність 35
Швидкість 30
Витривалість 30
Індивідуальність 40
Удача 50
Вовк (Arena)

Сніговий Вовк в офіційному довіднику гравця Arena

ArenaSnowWolf

Сніговий Вовк у грі Arena

Снігові Вовки - тварини, що зустрічаються переважно на холодній півночі Тамріелю, у провінції Скайрім. Ці істоти значно сильніші, ніж звичайний вовк. Упізнати снігових вовків можна за їх білою шкірою і виттям.

У порівнянні з їх звичайними "двоюрідними братами", Cнігові Вовки мають більший опір, можуть завдати більшої шкоди і дають більше очок досвіду при загибелі. Тим не менше, їх головна перевага полягає в їх крижаному подиху, який використовується для травмування ворогів, що знаходяться далеко.

Снігові Вовки є небезпечними істотами, на низьких рівнях, їхні спеціальні атаки льодом можуть завдати великої шкоди протагоністу. Навіть у ближньому бою, їх атаки досить сильні і можуть легко вбити непідготовленого супротивника.

Ці тварини з'являються тільки в холодних регіонах, в першу чергу на півночі Скайріму. Вони за силою знаходяться у проміжку між звичайним Вовком і Орком.

У боротьбі зі Сніговим Вовком корисно буде використовувати ефект "Опір холоду", який дають відповідні зілля або заклинання.

Також дивіться Редагувати