FANDOM

Сокуціус Ергалла
Base ID: CHARGEN CLASS
Сокуціус Ергала
ManIcon
Базова інформація
Рівень 14
Здоров'я 102
Мана 128
Запас сил 236
Раса Бретон
Фракція Сейда Нін, вчителі навичок
Послуги Вчитель навичок Акробатика, Легка броня та Підкрадання
Локація Імперська Канцелярія
Квест Смерть збирача податків
Сокуціус Ергалла (ориг. "Socucius Ergalla") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Біографія Редагувати

Сокуціус — чоловік-бретон, агент Імперії, служить в імперській канцелярії, що в невеличкому містечку на березі ВварденфеллаСейда Нін.

Один з перших персонажів, з якими контактує протагоніст. Коли ви зайдете в канцелярію, він запропонує вам зареєструватися. Процес реєстрації не складний: потрібно обрати клас і знак народження вашого персонажа. Коли ви підтрердите правильність даних, він скаже віднести папери Селію Гравіусу. На цьому завершується його роль в головному квесті, але є ще невеличкий квест, з ним пов'язаний.

Сокуціус шукає зниклого збирача податків Процессуса Вітелліуса. Якщо ви знайдете його і розплутаєте пов'язану з ним загадку, то Ергалла видасть вам нагороду.

Також цей агент є вчителем навичок Акробатики, Легка броня і Підкрадання, всі три до 54 рівня.

Інвентар Редагувати

Бретонець носить звичайну робу і пару черевиків. Має трохи золота і гострий сталевий клинок.

Цікавинки Редагувати

  • Його обличчя недоступне для створення персонажа гравця.
  • Сокуціус входить лише в одну фракцію: Імперська канцелярія (англ. Census and Excise) у ранзі агент.
  • У The Elder Scrolls Online: Morrowind у Імперській канцелярії Сейда Нін несе службу Синделій Ергалла, правда, імперець. Він так само працює з документами, і у нього є репліки про знаки народження.
  • Сокуціус Ергалла обличчям схожий на Кена Рольстона — провідного дизайнера The Elder Scrolls III: Morrowind, а згодом і The Elder Scrolls IV: Oblivion. "Socucius Ergalla" — псевдонім, який він використовував у мережі.