FANDOM

Сорквільд Крук
Base ID: SORKVILD THE RAVEN
Sorkvild the Raven
ManIcon
Базова інформація
Рівень 12
Здоров'я 107
Мана 128
Запас сил 260
Раса Норд
Локація Дагон Фел, Башта Сорквільда
Квест Сорквільд Крук
Сорквільд Крук (ориг. "Sorkvild the Raven") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Біографія Редагувати

Сорквільд Крукнорд, що живе у своїй башті неподалеку від Дагон Фелу. Він є бойовим магом, що цікавиться некромантією та Князями Даедра, тому його присутність надзвичайно турбує жителів цього поселення. В зв'язку з цим, Рад Жорстоке Серце, комендант Форту місячного метелика, від імені Імперського Легіону наказує Нереваріну його позбутися.

Сорквільд з самого початку вороже налаштований до будь-кого, хто порушує спокій у його вежі. Володіє цінним артефактом – Маскою Клавікуса Вайла, котра дістанеться Нереваріну в якості трофея.

Цікавинки Редагувати

  • Сорквільд Крук є по класу бойовим магом, хоча в діалогах і згадується як некромант.
  • Якщо заспокоїти Сорквільда чарами "Заспокоєння гуманоїда" або підійти до нього під дією чарів "Хамелеон" або "Невидимість", то можна буде з ним поговорити. Некромант буде запевняти, що його присутність тут не повинна лякати мешканців Дагон Фела.
  • Після смерті Сорквільда Крука обдурені імперською пропагандою жителі Дагон Фела нарешті зможуть зітхнути спокійно. Будь-яка згадка цього імені в розмовах призведе до покращення їх відношення до протагоніста на 5 пунктів аж до рівня 60.
  • Ніхто із жителів ніяких доказів злочинної діяльності Сорквільда надати не може, тому з огляду на те, що сам Сорквільд в ресурсах гри позначений як бойовий маг, а не некромант, наказ Рада Жорстоке Серце, коменданта Форту місячного метелика, від імені Імперського Легіону його знищити, можна вважати злочинним.
  • Сорквільд, окрім володіння даедричним артефактом Клавікуса Вайла, також цікавився самим Князем Даедра а також його знаменитим прислужником Н'Гастою у приїзжого вченого на ім'я Сарнір Клерк.

Галерея Редагувати