FANDOM

Weapon ikon Срібний дворучний меч
ID: 0010C6FB
Срібний дворучний меч
Шкода Вага Ціна
17 12 160 Gold Skyrim
Тип Меч
Навичка
Чари +20 шкоди нежиті
Покращення неможливо
Зачарування зняти неможливо.
Срібний дворучний меч (ориг. "Silver Greatsword") — меч у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Наявність у сплаві срібла робить зброю ефективною проти перевертнів і нежиті: драугрів, скелетів, драконячих жерців, вампірів, реанімованих некромантами трупів. Також існує одноручна версія цього меча.

Pin-icon НотаткаАбстрактна фраза в описі меча «Особливо ефективний проти нежиті» на практиці означає, що кожен удар завдаватиме додатково 20 одиниць шкоди усякій нечисті.

  • Для більш ефективної боротьби з нежиттю рекомендується зачарувати срібний дворучний меч на додаткову шкоду вогнем.

Де шукати Редагувати

Срібний дворучний меч можна отримати в якості трофея в битвах з членами фракції мисливців на перевертнів «Срібна рука». Вони будуть знищені в ході сюжетної лінії Побратимів, що унеможливлює знаходження срібної зброї надалі, проте в ході виконання квестів Побратимів можна зібрати більш ніж достатню кількість мечів цього типу.

Баги Редагувати

  • Срібний дворучний меч, будучи розміщеним в стійці для зброї, може повести себе некоректно, заблокувавши подальше використання збройової стійки.
  • При спробі зачарувати срібну зброю напис про первинний ефект («Особливо ефективний проти нежиті») перекриє напис про додаткове зачарування, проте чари будуть діяти.