FANDOM

Стариган Блакитний плавець
ID: HR_OldBlueFin
Стариган Блакитний плавець
Огляд
Квестодавець Телдін Віріт
Фракція Дім Редоран
Локація Альд Велоті
Винагорода 10 одиниць воску дреугів
+10 до ставлення Телідна до Нереваріна
+5 до репутації героя у Домі Редоран
Тип Сторонній квест
Стариган Блакитний плавець (ориг. "Old Blue Fin") — сторонній квест в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

ПроходженняРедагувати

Якщо Нереваріну трапиться під час своїх мандрів потрапити до Альд Велоті, йому варто зазирнути до тутешнього гетьмана — Телдіна Віріта, адже цей чолов'яга може видати дивний квест. Виявляється, жителів Альд Велоті давно тероризує величезна і дуже небезпечна риба-вбивця, яку ніхто не може впіймати і яка лякає місцевих жителів. Тож Телдін просить нашого героя розібратися із цією проблемою. Знайти саму рибу нескладно - вона плаває у водах просто біля селища, тож гравцеві достатньо пірнути з пристані та, може, трохи поплавати. Значної загрози навіть для гравця-початківця Стариган Блакитний плавець не становить, але от його оточення — інші риби-вбивці та дреуги — може змусити низькорівневого Нереваріна відкинути копита, тож битися треба обережно. Втім, одразу ж після смерті головного супротивника можна повертатися до гетьмана за винагородою, якою будуть 10 одиниць воску дреугів, а також підвищення репутації Нереваріна у Домі Редоран та зростання героя в очах самого Телдіна Віріта.

ЦікавинкиРедагувати

  • Віск дреугів є доволі цінним інгредієнтом, в той час як квест не надто складний (якщо не рахувати купи риб-вбивць та дреугів, яких, втім, легко уникнути чи повбивати). Тож допомога Телдіну Віріту може бути легким способом заробітку, а також покращення стосунків із Домом Редоран.
  • Стариган Блакитний плавець — унікальна іменна риба вбивця, яка кусається набагато сильніше за своїх побратимів, але має менший розмір душі.
  • Стариган Блакитний плавець не з'явиться у водах Альд Велоті до початку даного квесту.