FANDOM

Все небо в іскрах зірок незліченних. Палають всі вони, і всі виблискують, і кожна то є знак! Я знаю зорі добре. Скажи... яка відзначила твоє народження?
― імператор Уріель VII звертається до невідомого у'язненого у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion

У Тамріелі загальноприйнятою є система сузір'їв у основу яких покладені стародавні оповіді, вірування і легенди. Зазвичай сузір'я це скупчення зірок, які утворюють на небосхилі деяку умовну фігуру. Зірки є провідниками магії, а їх скупчення, що утворюють сузір'я становлять могутню магічну силу, і їм поклоняються по всьому Тамріелю.

Загальна інформація Редагувати

Зоряне небо Тамріеля умовно розділене на тринадцять сузір'їв. Три сузір'я - Воїн, Маг і Крадій, вважаються головними і їх називають сузір'ями - Охоронцями. У кожного з трьох "охоронців" є по три "підданих", це сузір'я, які вони захищають під час свого сезону від тринадцятого сузір'я - Змія.

Всі дев'ять підданих сузір'їв складаються повністю із зірок. До складу ж сузір'їв - охоронців входить по Планеті Панування. Планети ці - Акатош (око Воїна), Джуліанос (око Мудреця) і Аркей (око Крадія). Тринадцяте сузір'я складається не з зірок і названо Змієм.

Кожне з сузір'їв по різному впливає на народжених під своїм знаком. Деякі збільшують якусь характеристику без шкідливих наслідків, інші дають вроджений хист раз на добу використовувати яке-небудь заклинання, і врятувати життя в небезпечних ситуаціях, але іноді використання таких заклинань може шкодити й самому персонажу.

Starswarrior

Сузір'я Воїн

Сузір'я Воїн - охоронець, яке захищає своїх підданих під час сезону від місяця Первоцвіту до місяця Посіву.

Піддані - це Леді, Кінь і Лорд.

Народжені під знаком Воїна міцні тілом, добре володіють всіма видами зброї, і здатні завдати своєму супротивнику більших утрат.

Starssteed

Сузір'я Кінь

Сузір'я Кінь - піддане, його сезон - місяць Середини Року.

Охоронець - Воїн.

Народжені під знаком Коня здатні швидко пересуватися, дуже нетерплячі і весь час кудись поспішають.

Starslord

Сузір'я Лорд

Сузір'я Лорд - піддане, його час - місяць Першоцвіту, він стежить за всіма у Тамріелі під час посіву.

Охоронець - Воїн.

Народжені під знаком Лорда сильніші й здоровіші народжених під іншими знаками, у них швидше загоюються рани, проте у них знижений опір до вогню.

Starslady

Сузір'я Леді

Сузір'я Леді - піддане, його час - місяць Вогню.

Охоронець - Воїн.

Народжені під знаком Леді завжди дуже приємні люди, що володіють великим терпінням і величезною витривалістю.

Starsmage

Сузір'я Маг

Сузір'я Маг - охоронець, яке захищає своїх підданих під час сезону від місяця Заходу до місяця Вранішньої Зорі.

Піддані - це Підмайстер, Атронах і Ритуал.

Народжені під знаком Мага мають схильність до магії, отримують більшу кількість магічних сил, але часто горді й розсіяні.

Starsatronah

Сузір'я Атронах

Сузір'я Атронах - піддане, його час - місяць Заходу.

Охоронець - Маг.

Народжені під цим знаком - природжені маги. Вони мають можливість знешкодити будь-які заклинання, спрямовані на них, проте, вони не можуть генерувати свою магічну енергію.

Starsritual

Сузір'я Ритуал

Сузір'я Ритуал - піддане, його місяць - місяць Вранішньої Зорі.

Охоронець - Маг.

Народжені під знаком Ритуалу володіють різними здібностями в залежності від положення їх місяців та святих. Народжені під знаком Ритуалу можуть лікувати самі себе і відлякувати нежить.

Starsapprentice

Сузір'я Підмайстер

Сузір'я Підмайстер - піддане, його місяць - місяць Сонцеворота.

Охоронець - Маг.

Народжені під знаком Підмайстра схильні до магії будь-якого роду, вони отримують більше магічної енергії, проте також і більш уразливі до неї.

Starsthief

Сузір'я Крадій

Сузір'я Крадій - охоронець, яке захищає своїх підданих під час сезону "темних" місяців від місяця Заходу до місяця Вранішньої Зорі.

Піддані - це Коханець, Тінь і Вежа.

Народжені під знаком злодія не обов'язково стають злодіями, але вони більш до цього схильні, і дуже рідко трапляються в таких справах, вони спритніші і їх складніше вразити зброєю.

Starsshadow

Сузір'я Тінь

Сузір'я Тінь - піддане, його час - місяць Посіву.

Охоронець - Тінь.

Народжені під знаком Тіні вміють ховатися в тіні, і стають невидимками.

Starslover

Сузір'я Коханець

Сузір'я Коханець - піддане, його час - місяць Сходу.

Охоронець - Тінь.

Народжені під знаком Коханця дуже привабливі і пристрасні, вони можуть "паралізувати" інших за допомогою поцілунку.

Starstower

Сузір'я Вежа

Сузір'я Вежа - піддане, його час - місяць Морозу.

Охоронець - Тінь.

Народжені під знаком Вежі можуть магічним чином відкривати будь-які замки.

Starsserpent

Сузір'я Змій

Сузір'я Змій - тринадцяте і найдивніше сузір'я Тамріелю, у Змія немає свого сезону, оскільки сузір'я "подорожує" як йому заманеться, проте пересування його можна передбачити з певною часткою ймовірності.

Народжені під знаком змія не мають ніяких певних якостей. Вони можуть отримати як благословення, так і прокляття.