FANDOM

Сусанна Окаянна
Ref ID: 0001B11B Base ID: 0001412B
Сусанна Окаянна портрет
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 80
Мана 50
Запас сил 65
Раса норд
Фракція Віндхельм
Локація Віндхельм, "Свічка над каміном"
Квест Кров на снігу
Сусанна Окаянна (ориг. "Susanna the Wicked") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Сусанна Окаянна — дівчина-норд, яка працює офіціанткою у корчмі "Свічка над каміном" у місті Віндхельм. З нею немає нормального діалогу, тим не менш, вона балакуча. Сусанна радить відвідати клуб "Новий Гнізис", і дивується, що Ельда ненавидить темних ельфів, зовсім не знаючи їх. У свою чергу, Ельда Ранній світанок може сказати: "І не думай чіплятися до Сусанни. Вона, звісно, фліртує, але це заради гарних чайових."

Сусанну вб’є Різник після початку квесту "Кров на снігу". Ми побачимо її незадовго після смерті на цвинтарі міста, а потім тіло перенесуть у Зал мертвих. До смерті дівчина вважається необхідним персонажем.

Спорядження Редагувати

Сусанна Окаянна

Сусанна носить особливий одяг шинкаря, та пару поширених чобіт. Має залізного кинджала. Також у її кишенях лежить небагато золота.

Розпорядок дня Редагувати

Сусанна прокидається об 11-й ранку і виходить з корчми, щоби 5 годин гуляти містом. Потім вона повертається до "Свічки над каміном" і працює. Опівночі дівчина знову присвячує три години прогулянкам, а тоді о третій ночі лягає спати.

Такі пакети поведінки зазначені у редакторі гри, хоча найчастіше нордку можна побачити на робочому місці.

Примітки Редагувати

  • Насправді у грі три версії Сусанни. Одна жива, другу ми бачимо вбитою на цвинтарі, цей персонаж має Ref ID 000D2C9E, Base ID 000D2C9D, третя — тіло в Залі мертвих (Ref ID 000D5811, Base ID 000D5810). Рани на обох трупах — це "одяг".
  • Із колегами, Нільсом та Ельдою, у Сусанни дружні стосунки. К'єльд Молодший, за даними Creation Kit, її хлопець.
  • У щоденнику Різника вбивця пише, що дівчина має "вишукані суглоби". У першій книзі щоденника маніяк пригадує, що перший замах на офіціантку зірвався через вартового.
  • Нільс у своєму "Рецепті пирога з коруса" вказує Сусанну як особу, що сказала йому записати рецепт і видати як книжку.