FANDOM

Тораса Арам
Base ID: TOROSA ARAM
Тораса Арам
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 30
Здоров'я 207
Мана 172
Раса Данмер
Фракція Годсріч, Морнхолд_(Tribunal)|Морнхолд (Tribunal)|Морнхолд
Послуги Колекціонерка артефактів
Локація Музей артефактів, Годсріч, Морнхолд
Квест Клинок Нереваріна
Тораса Арам (ориг. "Torasa Aram") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Tribunal.

Біографія Редагувати

Тораса Арам - богата данмерка, що живе в центральному районі Морнхолда, у Годсрічі. Свої гроші вона пустила на створення і розвиток Музею артефактів, в якому виставляє усіляку морровіндську дивину Тамріелю.

На жаль, більшість артефактів так і не затрималося у музеї: деякі з них були невдоволені, що залишилися з одним власником надовго. Інші, що належали Князям Даедра, були повернені у Плани своїх панів у час Кризи Облівіону.

Музей артефактів Редагувати

Як колекціонерка артефактів, Тораса буде платити за кожен рідкісний артефакт, що принесе Нереварін, половину його номінальної ціни, до 30 000 золотих максимально. Є загалом 32 артефакти, які можуть бути продані Торасі, принаймні, два з них повинні бути передані для завершення основного квесту.

Квести Редагувати

Клинок Нереваріна — квест головної сюжетної ліні у доповненні Tribunal до гри The Elder Scrolls III: Morrowind.

Цікавинки Редагувати

Тораса Арам багато знає про артефакти і є носієм унікальних цитат:

Ходять чутки, що сам Бог Справедливості володів цим молотом. Я схильна вірити в це, тому що марно сподіватися, щоб менший за бога підняв цей молот, не кажучи вже, щоб розмахувати ним. Цей молот потребував чотирьох осіб, просто, щоб підняти його на п'єдестал для показу.
Так, це досить ... дивна штука. З того, що я взнала, вона була зроблена у кінці другої ери Куанкою - злегка неосудним альтмерським зброярем і чародієм. Він мав досить збочене почуття гумору, і, мабуть, був у захваті від думки про приниження супротивників їхнім недорікуватим белькотанням перед забиттям їх до смерті. Ця булава, за загальним визнанням, мало використовувалась.

Галерея Редагувати